Ahli Kelab Kad !!

May 4, 2013

Home » » Naik!!!!!!

Naik!!!!!!



Hari ni genap 10 hari usia saya..
jadi,aritu misi dah pesan..
kene datang klinik untuk timbang berat..
so, pukul 9pagi tadi..
lepas opah siap mandikan saya wangi-wangi...
ayah pun bawak saya,abang & umie pegi KKIA..


mengikut rekod buku..
berat badan saya ketika dilahirkan adalah 3.23kg..
dan kata misi..timbangan berat terkini saya adalah......


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.



3.65kg...
peningkatan sebanyak 0.42kg dalam tempoh 10hari...




yeayy!!!!!!
saya @ day 10


terima kasih pada umie atas usaha gigih beliau menyusukan saya tanpa jemu..
walaupon terpaksa bangun tengah malam bila saya mintak!!



4 comments

May 4, 2013, 4:57:00 PM

Tahniah nini...tertanya-tanya juga dah bersalin ke lom tapi bila lama menghilang tu dapat agak mesti dah selamat...rupa macam cik mat ^_^

May 4, 2013, 6:32:00 PM

Comelnya diaaaa, nini. Pinjam akak sat. Nak cium puas2. Tengok gambar je tak puaslah, dik. Kena jugak satu hari usahakan jumpa nini dan anak2....insyaAllah.

May 4, 2013, 7:29:00 PM

wahhhh.. bagus btol kamu adam.. nape misi tak dtg rumah?

mcm mana berpantang? ku nmpk kain batik mu :)

May 4, 2013, 10:16:00 PM

Good boy Adam! Teruskan minum susu ibu, memang terbaiklah!

Sebijik muka Nini :)

Post a Comment