Ahli Kelab Kad !!

Jul 27, 2012

Home » » Cincin merisik dari Milo...

Cincin merisik dari Milo...



semalam...
teman ada terima surat dari bakal menantu.....
cenggini haa bunyiknya....







haduii la...tak sangka teman..
dalam seganas-ganas dobot tu..
ada jugak yang dah terjatuh chenta dengan dobot nih.....
makanya,..setelah jenuh teman berdiskusi dengan empunya diri...
inilah surat balasan dari teman untuk bakal menantu tersayang...
* korang tengok...kemain sayang bakal mak mertua dengan menantu*




auuuuuuuuwwww.....
haru biru kejap nak jawab surat chenta dari bakal menantu..jap eh..bakal mak mentua ejas tmpt duduk jap.




buat anakanda Milo tersayang...(syg sgt nih!)


Umie ghaso ekau tak lalu mkn sebab ekau boring dah mkn makanan kucing tu.cuba la pulak mintak mkn foldover McD plak dgn mamamu...lupa pulak Umie nk pesan,dobot mmg dah jampi paw print dia tu supaya ekau sentiaso termimpikan dio berkejaran dgn ekau..motifnya supaya ekau kekal sehat & kuat!



Pusing U-turn balik pada surat ekau,..Umie sedio menerima ekau sobagai menantu..kocik tapak tangan dobot...nanti umie anyamkan bulu-bulu dobot yg berguguran buat hamparan menerima kedatangan ekau wahai menantuku...



pasal kayo atau kayap pulak..takpo.Umie pon bukan senang mano..takat byk kulit popia aje dlm peti es..duit syiling byklah bertaburan atas karpet kek depan tu..adik ipar ekau punyo kojo..saje dia nk kasik Umie tambah pahala pose lebey dgn terbongkok-bongkok kutip duit syiling tu. Umie tak kisah ekau tak berharta..asalkan ekau ghajin tolong tangkapkan cicak kek rumah ni ha..buat kasik ikan haruan pak mertua mu yg gilakan makan cicak.ahas!



Pasal hantarn pulak...Umie takmo mintak byk2..cukuplah asal ekau sediokan cage besi utk ko & dobot menginap..tak koserrrr Umie & ayah nak tido kongsi katil dgn korang.hahahahahahah



Cukuplah setakat ni surat dari Umie..moga jangan tak jadilah anta cincin merisik tu yo..payah bonar Umie nak mengawal gepren ko nih..dtg angin sentap dio,..dgn umie pon dio gigit...



yang gojess...
Umie.





dulu memula sebenarnya..
teman berkenan sangat nak jadikan si Wahau ni bakal menantu teman....
rasa jatuh chenta sangat tengok muka garang dia nih...






 bakal menantu tak jadi dulu....
tapi,..kemain garang sangat bakal menanrtu nih...
dah la dobot tu memang teman sedia maklum versi sengal...
kalo dapat pulak bakal menantu garang...
memang kompemlah anak menantu dua-dua tak dengar kata....







tapi...
bila tengok kasih sayang Milo menjaga anak angkat tanpa relanya..
blom lagik tengok kehebatan Milo jadi tok bomoh..... 





kemain mithali lagik bakal menantu den nih....





bedtime story...bagus btol!







korang tengok...ghajin membaca pulak tuh...
memang pakej lahh.....







dan bakal menantu & anak dara teman tu.....




sama-sama kuat membuta...
lansung terus kansel nak amik Wahau jadi menantu...
terus proceed nak Milo jadi menantu den...





maka,..Mama Milo pon menyediakan cincin merisik untuk Dobot...
alah,..bukan payah emas berlian bagai...
loceng tembaga besarrr pon dah cukup.
maklumlah..kalo loceng kecik-kecik nih...
pagi ni pakai,..petang karang hilang dah loceng tu dibuang dobot..






 cincin merisik dari Milo....






dah teman tanyakan dengan empunya diri...
setuju atau tidak..
ini lah jawapannya........






errrmmmm...dia buat malu-malu gedik pulak..
menyorok dalam laci baju CikMat......
tapi dalam malu-malu gedik tu pon....
still lagik nak buh gambar nih....







 dia dah hulur kaki tangan dah tu Milo....
hah,..jangan tunggu lama-lama....
hari raya nanti kita jumpa ajelah kat Negeri Sembilan...
dobot raya kat sana dulu tahun nih.....








26 comments

Jul 27, 2012, 10:02:00 AM

ya allah gerammm nyer ngn kucing!!!

Jul 27, 2012, 10:05:00 AM

Ya ampun...comeynya kucing² nih.

Jul 27, 2012, 10:05:00 AM

Pose kontrol ayu tu paling tak menahan. Hahaha. Ni macam kucing betina melayu terakhirlah kiranya. Sesuailah ngan Milo. Dgn Wahau tak padan, raso e. Sebab dedua bulu panjang. Kang dapat anak, mabuk bulu pulak. Hahaha. Penyudahnya jadi tauke funfair segala spesies kutu.
Akak nak tanya satu soklan, lepas kawen nak duduk mana. KL ke Taiping?

Jul 27, 2012, 10:33:00 AM

hehehe comey ... milo tu mmg bolat ...

Jul 27, 2012, 10:37:00 AM

So kompom la nak berwalimatul raye ni.. hehheheh...

Jul 27, 2012, 11:08:00 AM

semoga berbahagia ke akhir hayat..hehe

Jul 27, 2012, 11:08:00 AM

adeh...hahaha....dah kene risik dah dobot ye....sabo je la...

Jul 27, 2012, 11:11:00 AM

hahaha super wonderfull story kutub selatan kurub utara nie, love u lah!!dobot ngan milo~~semoga dapek berary ghayo sesamo nnti yo,jgn lupo jomput den nnti memeriahkan mejelis =) kihkih

Jul 27, 2012, 12:45:00 PM

Peminat kucing Nini ni :)
comel

Jul 27, 2012, 1:19:00 PM

@:: Mrs.Eady :: akak pilih aje mana yg berkenan :)

Jul 27, 2012, 1:19:00 PM

@fiza yg mana?..Wahau?Milo? atau dobot?

Jul 27, 2012, 1:20:00 PM

@Aidah gmbr pose control tu mmg tak menahan..terbahak2 masa taip entry sendiri nanti.
haha..jadi tokey funfair segala spesis kutu yg tak boleh blah tu kak..tak sanggup!

lps kawen,..duduk dkt kampung la..jauh sikit boleh berkejaran sambil bercakaran..kelassss!

Jul 27, 2012, 1:20:00 PM

@Aidah gmbr pose control tu mmg tak menahan..terbahak2 masa taip entry sendiri nanti.
haha..jadi tokey funfair segala spesis kutu yg tak boleh blah tu kak..tak sanggup!

lps kawen,..duduk dkt kampung la..jauh sikit boleh berkejaran sambil bercakaran..kelassss!

Jul 27, 2012, 1:21:00 PM

@eima bakal menantu aku tu :D

Jul 27, 2012, 1:21:00 PM

@eda_ej rayo nih kita bincang2 sarung cincin merisik dulu ;p

Jul 27, 2012, 1:21:00 PM

@Naz meh kita Amin sesama..

Jul 27, 2012, 1:21:00 PM

@O'gosh pilihan keluarga nih

Jul 27, 2012, 1:22:00 PM

@Akma_cikyong kihkihkih....cik yong..rayo ni kita bincang2 sarung cincin dulu..kenduri kang kita bincang lain

Jul 27, 2012, 1:22:00 PM

@ShimaSalleh teman mmg suka kucin

Jul 27, 2012, 2:02:00 PM

Ahahahahahahaha... ni bila cadang nak buat kenduri ni ? Jangan tunggu lama-lama. Lepas raya dah elok benar dah tu. Saya balik Batu Gajah, boleh singgah makan nasik minyak kat Taiping hihihi.

Jul 27, 2012, 4:59:00 PM

Hahaha comelnya mempunyai hobi yang sama iaitu tidur. Kenduri sok jangan lupa jemput kami!

Jul 27, 2012, 9:08:00 PM

ahahahaha bakal mertua jd match maker ea cari menantu..

so sweett....hikhikhik :)

Jul 27, 2012, 9:19:00 PM

Hahahaha...alkisah si dobot rupanya.. Dah nak berteman hidup dh dia..

Jul 27, 2012, 9:20:00 PM

dah komen... Ilang pulak.. Excited ni komen psl dobot...

Jul 27, 2012, 10:51:00 PM

Adoi tak bleh tahan gelak baca entri nihhh!

Wahau muka ganas gitu tapi tetap gojes. Tapi atuk Milo jugak yg jadi pilihan naa. Ko memang bertuah, Dobot!

Bila nak buat kenduri nih? Jangan lupa jemput ah :D

Jul 28, 2012, 2:48:00 PM

wow, dobot hensem sudah ada yang berkenan.....haha.

Post a Comment