Ahli Kelab Kad !!

Jul 17, 2012

Home » , » Sangkut!

Sangkut!








 ada penceroboh.....








 siap pandang kiri-kanan dulu tu.....










tup...tup.....





















tu lah berdosa...kan Allah dah bayar " cash "...
lenkali kalo nak ikan kering tu...
mintak izin dulu dengan tuan punya.....
jangan aci main redah ajer....kan dah tersangkut..
mujur policewoman dobot tak sampai lagik..
kalo tak,..masak la ko kat situ kene lepuk dengan dia...







8 comments

Jul 17, 2012, 10:49:00 AM

ikan masin pon nak curik...ko sedar tak wahai kucing ikan tu masin...adoi...asal ikan mesti nak bedal...kakkakakka....seb baik dobot tak da...kalo tak, selamat tu...

Jul 17, 2012, 11:05:00 AM

Nini... kakak bukan tengok kucing yg nak curi ikan tu je. Kakak nampak pokok pandan Nini suburnya. Buat kuih tako senanglah...:)

Jul 17, 2012, 11:25:00 AM

Cian dia.. Lapar tu..

Jul 17, 2012, 12:58:00 PM

siapa yang kejam???kucing ke penjemur ikan kering??? hehehe

Jul 17, 2012, 2:17:00 PM

ish ish ish....kucing sapa lah tu....

Jul 17, 2012, 3:16:00 PM

Attoii! Sakitnya tersepit. Itulah padahnya buat dosa. Hehehe. Itu ikan kering hasil pancingan hari tu ke? Teringat masa kecik2, arwah abah akak suka menjaring. Dapat ikan gelama sebakul. Lepas tu mak akaklah yang buat ikan kering.

Jul 17, 2012, 3:18:00 PM

Huk alohhhhhh..kan dah sangkut hahahahaha

Jul 17, 2012, 9:48:00 PM

hahahha.. tu le niat tak baik.. kan dah dpt balasan.. hehhee..



lawak le.. kucin sape nih??

Post a Comment