Ahli Kelab Kad !!

Jul 23, 2012

Home » , » Dobot lagi...

Dobot lagi...






gambar fresh pagi tadik....








jam dah pukul 7.05pagi...
CikMat masih lagik sedap bergulung dalam selimut dia...
pasang lampu pon serupa takde effect jer...
mujur lepas selawat..panggil 2-3kali..dia pon bukak mata.




korang tengok....kemain propa makcik nih.
stendet nak tido atas katil je...
sambil baring atas katil,..sambil mata jeling CikMat..
konon dalam hati tu berkata-kata la...

"aku kakak..tu sebab kene tido atas katil..
ko adik..tido aje kat tilam bawah.."



jangan over ye makcik dobot....
kamu sepatutnya tido dalam kotak aje k....
demand kemain nak kongsi katil sesama...





15 comments

Jul 23, 2012, 12:26:00 PM

mokcik dobot pon nak up jugak ni....nak gak sama taraf

Jul 23, 2012, 12:31:00 PM

hahaha.. kemain kamu dobot.. nak menang saje..

Jul 23, 2012, 12:57:00 PM

Lena sungguh CikMat tidur Nini... masuk sekolah pukul 8 kan. Lagipun dekat tak sampai 5 minit dah sampai.

Jul 23, 2012, 1:10:00 PM

untung dobot ... dobot lagi tua dr cikmat ke ????

Jul 23, 2012, 2:33:00 PM

Bertuah punya tucen, ini dobot. Ada ke patut bagi adik tido bawah, dia sesedap layan katil empuk. Cik Mat bangun sahur tak tu? Anak sedara akak Nisya, bila tahu pose tak boleh minum susu, terus cancel. Lepas tu kemain berselera lagi dia makan time orang posa ni. Itu pun spesies bertuah jugak. Hahaha.

Jul 23, 2012, 2:39:00 PM

penat bangun sahur kot che mat tu.. =)

Jul 23, 2012, 3:08:00 PM

@syawalsimpsons tu la sebabnya..

Jul 23, 2012, 3:08:00 PM

@eda_ej spesis perangai diva mmg mcm ni

Jul 23, 2012, 3:09:00 PM

@Kakzakie ha'ah kak..masuk sekolah pukul 8 tapi selalunya pukul 7.15 cikmat dah bgn

Jul 23, 2012, 3:09:00 PM

@eima dobot tua setahun dari cikmat.

Jul 23, 2012, 3:10:00 PM

@Aidah takde maknanya dia bgn sahur kak..rilek aje tido tanpa bersalah.sblm pegi sekolah dah sesiap mkn nasi bekalan perot.balik sekolah trus mintak nasi sbb kelaparan.lat sekolah takde makan katanya..susu aje udah 2 round since balik sekolah tadik.

Jul 23, 2012, 3:10:00 PM

@Semut Senyum cikmat bgn sahur?..bertuah! haha

Jul 23, 2012, 3:47:00 PM

hahaha..dobot lepak atas katil tu...

eh, dobot pernah tak berak atas katil? ;p

Jul 23, 2012, 10:52:00 PM

Amboi, kan main lagi makcik dobot landing2 manja atas katil.. Kekekeke..~~

Jul 23, 2012, 11:21:00 PM

Amboi, udahla tidoq atas katil, siap jeling plak adik kat bawah tuh! Konpem la ko diva, Dobot! :D

Post a Comment