Ahli Kelab Kad !!

Jul 1, 2012

Home » » Hujung minggu...

Hujung minggu...






bersantai macam tepi laut......
sambil menikmati tiupan angin sepoi-sepoi......
padahal......






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







 menemani boypren terchenta menghabiskan masa hujung minggu....
nasiblah kulit teman ni versi kulit melayu....kene panas pon tetap kaler macam tu..!





 CikMat..umie taulah ayah tu idolamu tapi....
janganla OVER sangat taksub ekau tu....
stress i hokey....






setakat nak pasang cengkerik kat mata kail..
apa ada hal...sonang bai...
jangan suruh pasang katak sudah.....!!



8 comments

Jul 1, 2012, 8:44:00 PM

haiyya! cikmat macam dah makin gelap je.. huhuhu

Jul 1, 2012, 8:58:00 PM

Tunggu orang memancing, okeh. Suruh pegang cengkerik, akak serender. Akak serenderrrrrrr!

Jul 1, 2012, 9:16:00 PM

Nini, 3 of u memang ditakdirkan bersama, sekepala, sehati & sejiwa. Toksah jeles c.mat ngan bfriend tu...umie nanti ada juga c.fifi lak jadikan umie idola

Jul 1, 2012, 10:36:00 PM

hahaha..lawak cikmat.. nani kalau suh pasang katak jadi mata kail..dah lama lari jauh2..ikan tu pun sanggup tak makan sbb dia makan katak..hahaha

Jul 2, 2012, 8:09:00 AM

wahhh lama betui aku tak buat xtvt gini ...sgt syok dok kg ......

teringat zaman kecik tiap kali lepas hujan mesti pi balakang rumah tangkap anak katak .... comey siot ......

Jul 2, 2012, 9:05:00 AM

aku geli x kira la cengkerik pun...tukang tgk xpe..

Jul 2, 2012, 11:19:00 AM

geli weh.. tengok kaki dia..huhu... Pakai umpan plastik boleh tak nini?

Jul 2, 2012, 12:48:00 PM

Pakai cengkerik ke? Bolehlah kat akak tu. Tak stress sgt banding cacing. Paling kelakar muka cik mat tu lah. Kompom terpesona dgn skil heronya tangkap ikan. Hehehe.

Post a Comment