Ahli Kelab Kad !!

Jul 6, 2012

Home » , » Siapa pilihan anda..

Siapa pilihan anda..




ini pilihan mereka...
bukan kehendak saya tapi...
mereka yang buat pilihan...
ha...ha..ha...auummm!








pertandingan ini di antara












si ayam jantan yang perasan hot 










dan..........











umie yang sedia maklum sweeet ..








jadi...
siapa yang LEBIH menjadi pujaan hati mereka?..















dan jawapan diaorang ialah....







.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.










 si ayam jantan yang bajet hottt......















gggrrr.....takpe..takpe...
menu lunch kita hari nih..
gulai ayam jantan masak lemak cili api hokey....
ok dobot...jom kita buat acara sembelih ayam!





8 comments

Jul 6, 2012, 9:22:00 AM

kesian nini kalah teruk dgn ayam jantan..heheheehe

Jul 6, 2012, 9:51:00 AM

hahaha ayam jantan tu siap pakai gelang kaki ..hebat tu ..ko ade ???

Jul 6, 2012, 10:34:00 AM

ni mmg kalah abis ni ngan ayam jantan hot...betoi2 hot tu....siap menongkat dagu tgk tu...

Jul 6, 2012, 11:44:00 AM

kalah jugak uolsss!~


nokkk... ayam jantan gitu - idak ke liat dagingnya????
mau tercabut gigi nak gigit peha ayam tuh!
wakakakakak

Jul 6, 2012, 11:58:00 AM

Nini... ini utk dibela atau memang utk digulai. Ayam kampung best masak apa saja...

Tengok macam sayang aje hero-hero Nini nak sembelih si jalak tu.

Jul 6, 2012, 1:00:00 PM

Hahahahaha.. lawak!

Jul 6, 2012, 10:08:00 PM

kahkahkah..sian kak nini..selalu kena buli,,,hehe

Jul 7, 2012, 12:50:00 PM

Nak kena babap ni tau. Ummie tu kemain lentok lagi amik gamba kat klcc. Tetiba ayam jantan jugak yg hot. Kihkihkih. Muka cik mat tu yg paling tak menahan. Terpesona sungguh.

Post a Comment