Ahli Kelab Kad !!

Jul 8, 2012

Home » » Gigil!

Gigil!







apa yang membezakan seseorang itu ketika time beliau lapar atau kenyang...????






gambar time perot kenyang...
jelas..nyata sehingga boleh nampak betapa riangnya mem sebelah walaupon
cuaca ya hamatlah " sejuknya ".... 
tu maksudnya tangan setady..
boleh pegang henpone dengan baik utk amik gambar..




kalo time lapar.....






 haaaa...amik ko..gambar gigil..
hape pon tak nampak!
ni semua sebab CikMat..
kekunonnya nak kongsi makan nasi minyak dengan umie..
tup2 dia bedal semua nasi dalam pinggan..terpisat-pisat umie ko pegi tambah nasi lain..
tu pon tetap kene cukai dengan CikMat...
ayah?..tak payah pertikaikan...dia udah kenyang.




alang-alang tu..
kita preview sket la entry esok.....



haaa...cuba tengok betul-betul..
sape yang sebetulnya main nih.....?
ha..ha.haa.haaa......









14 comments

Jul 8, 2012, 9:31:00 PM

nampak beno laponye gambo blur tu.. hehhehe..

Jul 8, 2012, 9:37:00 PM

teruk betul natijahnya bila lapar ye...

Jul 8, 2012, 9:58:00 PM

bapaknye yg main!! hahaha,,
kak nini..dah siap belom resepi baru..nak order ni..hehehe

Jul 9, 2012, 9:22:00 AM

@eda_ej tau xpe.jadi parkinson kejap!

Jul 9, 2012, 9:22:00 AM

@Makbed seyes lapo tahap gaban masa nih

Jul 9, 2012, 9:22:00 AM

@Hani Shaklee hani!!....siap dah.kak nini lupa plak nk bagitau

Jul 9, 2012, 9:39:00 AM

wow..family dah ke? tak pa, bapak dia tak dapat main masa kecik2 dulu. kasik can ler..hehe

Jul 9, 2012, 10:33:00 AM

haha..dah lapo tu toksah le bergambor nini oi...

Jul 9, 2012, 10:33:00 AM

tu mmg lapo tahap gaban tu...dah tak leh di bendung tu..kikikikiki

Jul 9, 2012, 10:36:00 AM

ayah kot....main pe tu

Jul 9, 2012, 1:08:00 PM

haha udah mak bapa yg lebih main dr anak2 ;)

Jul 9, 2012, 1:58:00 PM

hamboi campai mcm tuh sekali punya gigil yer...betul2 lapar tuh..haha

Jul 9, 2012, 3:02:00 PM

jauh beza gambo masa lapor ngan tak....
tak nampak terus - blur tahap gaban!
hahahahaha

Jul 9, 2012, 7:07:00 PM

Tapiii...lapar ke kenyang, tetap senyum si tokey blog ni tau. Akak ni ha, kenyang ke lapar tetap tangan gigil. Mula2 tu cuak jugak tapi lama2 dah biasa, dik. Jadi kelakar pulak kadang2. Ni namanya sindrom stress melampau. Citer lama tapi terkesan sampai sekarang.

Post a Comment