Ahli Kelab Kad !!

Jul 4, 2012

Home » , » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday





Wordless yang lambat sikit sebab internet demam..!










tak berseni?..takpe. ~ teman lama dah tau ~
yang penting.....kene kreatif!!!





16 comments

Jul 4, 2012, 11:39:00 AM

BIJAK CIK MAT NI

Jul 4, 2012, 11:54:00 AM

tu cikmat ke tulis tu ...terernye....

Jul 4, 2012, 12:00:00 PM

@eima ha'ah..aku ajar dia yg senang2 je dulu

Jul 4, 2012, 12:01:00 PM

@syawalsimpsons acik Sue..tq!

Jul 4, 2012, 12:04:00 PM

cantik & menarik perhatian bdk-bdk :)

Jul 4, 2012, 12:12:00 PM

Lorrr.. Aku ingat homework cikgu bg, rupenye homework cikgu kat umah yg bg.. baguih afif eh..

Jul 4, 2012, 12:42:00 PM

bagus cik mat..adib..baru buat ckit abg penat la ibu uhuhuh

Jul 4, 2012, 12:57:00 PM

Ini cara kakak juga dulu Nini. Buat CikMat mesti kacang aje nak jawab tu.:)

Jul 4, 2012, 3:05:00 PM

pandai..heheheheheh

Jul 4, 2012, 4:40:00 PM

kreatif!

menarik minat budak budak ;)

Jul 4, 2012, 4:43:00 PM

good one nokkk!~

Jul 4, 2012, 5:17:00 PM

rasa nak jawab jugak ,hehe

Jul 4, 2012, 5:53:00 PM

Bravo CikMat! Bijak la anak sedara acik Dinas nih!

Jul 4, 2012, 6:07:00 PM

Bagus betul cikgu ni tau. Gigih buat kertas soalan utk anak. Akak nak tanyalah, yang soalan no 4 tu yang 2 + 1 tu, Nini lukis gambar apa? Macaroon ke? Hihihi. Jangan marah ya, nini. Akak melawak je.

Jul 4, 2012, 10:07:00 PM

Pandainya CikMat..
Nafisah makchaq belum ajaq apa2 pun.. dok main saja..
la ni dok main color.. habih belemuih dengan dia2 sekali..

Jul 5, 2012, 10:11:00 AM

kreatif la ko...aku kalo bab lukis...LIPAS pun anak aku kerut2 xle teka....padahal benda tu yang dia paling takut sekali...kahkahkah..

Post a Comment