Ahli Kelab Kad !!

Jun 22, 2012

Home » » Abang stress ker??....

Abang stress ker??....





sekali sekala bila dapat tengok abang sorang ni bekerja dalam stress...
seronok sangat....rasa nak gigit-gigit pon ada..!




abang ni kalo stress...jenis tak cakap banyak....
masih lagik boleh buat keje dengan tenang.....
kalo time-time nih korang tanya dia seploh soklan...
dia jawab satu soklan pon dah cukup baikkk....





tapi......dalam dia diam tu..




muncung mulut cam boleh ikat!
dan tak usah pertikaikanlah earphone abang nih...
korang anggap aje abang ni tengah berangan nak tukar keje jadi DJ radio...







selalunya time kemuncak stress abang nih...
adalah setiap hujung bulan..
iaitu time nak semak balik sumer claim doktor locum kat sepital...
dan cara paling mujarab mengubati stress cik abang ni adalah dengan......


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..





kasik aje dia pegi memancing....
kompem dia balik kang dengan senyuman..
settle masalah!





13 comments

Jun 22, 2012, 11:52:00 AM

Oh... memancing jadi penawar stress en abang Nini ye. Dapat ikan kecik pun jadilah boleh juga goreng buat makan Dobot hihi...

Jun 22, 2012, 11:54:00 AM

baikkkkkk la tak kacau :)

Jun 22, 2012, 11:56:00 AM

mmg muka betoi2 stress ni..kikikikiki

Jun 22, 2012, 12:07:00 PM

Cek org punya locum....sendiri punya xdak ka...ehehhe.

Sib baik terror mancing. Boleh gak lepas tension. Boleh juga dpt ikan utk dimkan :)))


Stress kami ni stress minda...hahaha

Jun 22, 2012, 2:50:00 PM

hantu mancing ler ni.....senang jer cara nak ilangkan stress dia

Jun 22, 2012, 3:51:00 PM

hebat betui tuan dokter ni .... aku rasa 10 dr 100 ni ...

Jun 22, 2012, 4:31:00 PM

Akak ada soklan nak tanya boipren Nini tu. Apakah rahsia memancing tu boleh hilangkan stress? Ada kawan akak ni keje neurosurgeon. Dia pun kaki pancing jugak. Kalau kita cakap pasal memancing, kemain eksaited dia menyampuk. Manalah tahu kot para doktor ni ada buat kajian ke. Akak ni selalu gak stress. Tapi kalau suruh pegang umpan cacing lagiklah stress. Kihkihkih.

Jun 22, 2012, 4:40:00 PM

memancing leh ilang stress...wahhh ....

Jun 22, 2012, 4:54:00 PM

Nasib baik ada ubat stress tu haa, kihkih!

Nampak macam ikan puyu yg makan umpan tuh :)

Jun 23, 2012, 10:31:00 AM

kalau dpt ikan besar lg la senyum lebar kan,hehe

Jun 23, 2012, 11:19:00 AM

Itulah kaedah terbaeek..stress ni kana control...

Jun 23, 2012, 3:47:00 PM

macam en. suami ai ler.. penat camne pun kalau dapat mancing punyalah suka.. ;) tapi kami kena tinggal kat umahler..

Jun 24, 2012, 11:46:00 AM

gitu lah kalau dah kaki pancing. kita yang bukan kaki pancing ni, jangan kan nak ubat stress, makin stress lagi ada lah...hehe...

Post a Comment