Ahli Kelab Kad !!

Jun 14, 2012

Home » , » Masih no.1

Masih no.1




mahapler lambat sesi hupdate blog pagi nih...
bukan apa..teman masih menanti turn teman....
turn apa....turn ni ha....







turn guna pc....
~ korang abaikan ajelah pemandangan yang bersepah tu. mood M ~






cik abang.....
laptop dah ada...eee pad pon cik abang dah ada....
still lagik ke nak rebut pc besar gedabak tu dengan teman......
eeemmmmmm.....speechless I.






12 comments

Jun 14, 2012, 10:49:00 AM

nak buat guano..itu yang menjadi di hati...kikikiki

Jun 14, 2012, 10:53:00 AM

hahaha.. beliau saje je dengki ngan akk kut.. xnk bg akk men blog :)

Jun 14, 2012, 11:20:00 AM

he..he.. byk2 bersabar tunggu turn tu yer nini..

Jun 14, 2012, 11:43:00 AM

ko amek le lektop dia gi blogging kat dapo.

Jun 14, 2012, 11:46:00 AM

Kakak pun lebih suka guna pc. Lebih jelas dan selesa...

Jun 14, 2012, 12:03:00 PM

yang gedabak tu la yang lebih puas sebenarnya..huhu

Jun 14, 2012, 12:57:00 PM

besarnyer botol susu hehehehe

Jun 14, 2012, 1:37:00 PM

tgk guno laptop tak sepuas guno PC...hehe

Jun 14, 2012, 2:06:00 PM

guna pc lagi best katanya

Jun 14, 2012, 2:13:00 PM

ngadap pc lagi best
skirn monitor besar nokkk

lappy and tab - kecik monitornya...

Jun 14, 2012, 2:32:00 PM

Nini, jgn lakukan perang rebut kawasan, tunggu pilihanraya dulu, pengundi dobot & c.mat. Akakpun ada botol susu dulu penuh sekarang dah kosong, nanti nak penuhkan balik, jeles...

Jun 14, 2012, 3:14:00 PM

Patutlah senyap je. Akak pueh nunggu. Rupo eh kono boghatur dulu yo. Hehehe. Lainkali letak bantal ke, cop tempat malam sebelumnya tu.

Post a Comment