Ahli Kelab Kad !!

Jun 27, 2012

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday


proposal projek duit raya teman untuk tahun ni telah diluluskan!!!
tenkiu boss!!



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.









untuk tempahan...
sila check kat sidebar k.....



serius bizi tahap gaban!!
~ sambil lap peluh ~






13 comments

Jun 27, 2012, 9:11:00 AM

Home bizz bila penat boleh baring sekejap Nini..

Beli balang utk masukkan itu semua mesti dah bersusuh di dapur..

Jun 27, 2012, 9:19:00 AM

wahhh start bisnes ek ..dulu jual ikan sungai masak2...hebat hebat tahun kepek2 plak

Jun 27, 2012, 9:23:00 AM

betoi2 BZ ni..

Jun 27, 2012, 10:02:00 AM

projek hapa tu? :)

Jun 27, 2012, 10:06:00 AM

Wah! Amik tempahan ke?

Jun 27, 2012, 11:22:00 AM

xpe...rezeki tu...

Jun 27, 2012, 1:40:00 PM

Nini buat sorang2 ke? Kagum akak. Akak tak larat nini sekarang ni. Tak mcm dulu. Berbalang2 biskut arab akak buat utk jual. Kerepek bayam tu akan akak order tau. Ada tarikh tutup tak nak order ni?.

Jun 27, 2012, 2:34:00 PM

@Kakzakie btol kak..mmg letih.kitalah kuli..kitalah boss.tapi seronok sbb rakan kongsi sebelah rumah ajer :)

Jun 27, 2012, 2:34:00 PM

@eima taun ni boss xapprove utk ikan keli sambal.remeh katanya..so,aku kene buat kertas keje baru ler utk duit raya :)

Jun 27, 2012, 2:35:00 PM

@syawalsimpsons boleh tahanla..order dah bersusun!

Jun 27, 2012, 2:35:00 PM

@Daddy Ziyyad projek kerepek bayam & popia horlicks nestum! :D

Jun 27, 2012, 2:35:00 PM

@Misz Mieza uisshhh..mestilah amik yang..chk sidebar tau

Jun 27, 2012, 2:36:00 PM

@Aidah Othman kalo buat sorang,mau pitam kak...rakan kongsi sebelah rumah ajer.tu yg keje jadi mudah.xpe kak..order bukak lagik..nanti nini upload gambar closed order bila dlm blog k.

Post a Comment