Ahli Kelab Kad !!

Jun 5, 2012

Home » » Dinner for 2..

Dinner for 2..





nasi goreng udang simple versi pemalas lepat dari umie..
tak payah tanya resepi..tak koser nak tulih..



bila tinggal berdua dengan CikMat...
menu nasi goreng selallllu menjadi pilihan hati...
sebab??..senang ajer...
Umie malas masak & takde sape nak makan sumer lauk yang umie masak tu...
lebih baik masak nasi goreng..
kompem CikMat tambah sampai 2 kali!!



11 comments

Jun 5, 2012, 8:41:00 PM

Betul tu Nini...akakpun sama sebab Along tak berapa sangat makan nasi puteh, wardah aje yang kuat sikit

Jun 5, 2012, 11:25:00 PM

Okey la tu...nasi goreng pun basah2 nampak superb je...lagipun all in one..lauk+sayur+nasi..semua dalam satu dish.. :)

Jun 6, 2012, 1:42:00 AM

hahaha.. tak pe nini janji perot kenyang masak pe pun okey pe.. jangan jadi adib dia terlalu memilih makanan..amni balun jer ape ada ^_^

Jun 6, 2012, 9:58:00 AM

betoi2....ngan syawal pon tinggal berdua...tak nasi goreng..nasi bungkus..kakakkak...rugi masak bebanyak tak da sesape makan...

Jun 6, 2012, 9:59:00 AM

sama jugak macam iols...
kalo anak2 aje yg nak makan - memang nasik goreng lah yg iols masakkan...

Jun 6, 2012, 3:28:00 PM

@Mak Wardah nasi goreng mmg feberet cikmat kak

Jun 6, 2012, 3:29:00 PM

@siti murni versi nasi goreng all in one :)

Jun 6, 2012, 3:47:00 PM

@adyna kalo pemalas lipass..mmg camni kak

Jun 6, 2012, 3:47:00 PM

@syawalsimpsons payah2 sgt,..kita layan aje foodcourt tesco.hahaha

Jun 6, 2012, 3:47:00 PM

@miloais milo btol..jimat tenaga!

Jun 6, 2012, 5:32:00 PM

Samalah ngan akak. Tinggal berdua dgn Arif. Kakaknya dah gi Puncak Alam. Bapaknya pulak malaaaam karang baru balik dan dah siap makan sume. Akak pun apa lagi. Pemalas lipas katakaaaan. Hehehe.

Post a Comment