Ahli Kelab Kad !!

Jun 15, 2012

Home » » Syukur....

Syukur....




selesai dah sesi chit-chat dengan cikgu CikMat tadik...
menurut komen dari cikgu...semuanya ok....
CikMat boleh bertindak balas dengan baik dalam pelajaran...
boleh buat keje yang diberikan dengan minimum pengawasan...
pandai suap makan sendiri...kuat menangis ~ tak.tahu.ikut.saper~
dan standardlah semua perangai budak yang berumur 4 tahun....
comot?...hahah..itu sudah pasti!



lepas dah dengar komen dari cikgu..
barule teman dapat report kad dia.....
berdebar-debar...dup..dap...dup..dap..
dan bila bukak aje report kad tu.....
alhamdulillah......



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.







syukur...
teman tak sangka pun nak terima keputusan macam nih...
~ kelip mata banyak kali tadik sebab takut teman hujan depan cikgu CikMat...~
cepat-cepat ajak CikMat balik rumah...
sampai aje kat rumah,..terus amik wuduk buat solat syukur...




jauh lagi perjalanan CikMat nih...
moga CikMat terus diberikan kekuatan untuk terus berusaha mendapatkan yang terbaik...
teman pon akan terus berusaha menjadi cikgu disiplin CikMat sepanjang hayat....
terima kasih atas doa kalian semua juga....


.






16 comments

Jun 15, 2012, 11:24:00 AM

Fuuyyoooooo... dpt no satu tu.. tahniah!!!!

Jun 15, 2012, 11:49:00 AM

wah...pandainyer cikmat :)...
yey~~!!

Jun 15, 2012, 11:51:00 AM

fuuypooooooooo....A straight tu..terbaik la cik mat

Jun 15, 2012, 11:53:00 AM

Alhamdulillah.. cik mat berjaya dgn flying colours.. akak tumpang bangga.. seronok tgk report card dia.. semoga cik mat terus cemerlang hendaknya.. Tahniah buat nini dan suami juga..

Jun 15, 2012, 12:10:00 PM

caya la cik mat...straight A tue...pandai la cik mat nie...

Jun 15, 2012, 12:41:00 PM

fuyooo. hebat cikmat! congratulation!

Jun 15, 2012, 1:29:00 PM

tahniah cikmat...
5A tu...

moga terus kekal tahap A tu!

Jun 15, 2012, 1:57:00 PM

Wahhh.... sukanya kakak Nini. CikMat anak pandai. Itulah tengok airmuka dia pun tahu CikMat budak pandai.

Anak lelaki biasanya kalau dari kecik pandai tak perlu bimbang sampai besar memang pandai. Tak sama anak perempuan sebab kematangan budak perempuan cepat berbanding lelaki. Kadang masa kecik pandai dah besar tak pandai sangat...

Jun 15, 2012, 3:39:00 PM

Terbaiiiklah CikMat. Tahniah. Achik Aidah tumpang bangga tengok keputusan ni. Semoga menten sampai bila2 ya.
Ummie pun akak nak ucap tahniah jugak. Bukan senang ajar anak sendiri tau. Terutama masa dia baru nak mengenal abc dan mengira ni. Akak dah merasa lamaaa dulu. Menuntut kesabaran yang tinggi kan. Lepas ni Nini bolehlah bukak pusat tusyen. Suruh mak cik Dobot jadi kerani, daftarkan pelajar baru. Dia kan selalu lawat kawasan. Hehehe.

Jun 15, 2012, 3:44:00 PM

bagus cikmat... adib 3bulan dah tak p sekolah uhuh

Jun 15, 2012, 4:05:00 PM

hebat tu .... tahniah la cikmat ....

Jun 15, 2012, 9:07:00 PM

Alhamdulillah, syabas CikMat! Achik Dinas doakan semoga CikMat cemerlang gini sampai ke peringkat tertinggi nanti, amin!

Jun 16, 2012, 3:42:00 AM

wah jasa sape ni cik mat dapat no 1? :p.. tahniah dear.. cemerlanglah.. (^__^)v

Jun 18, 2012, 8:21:00 AM

Alhamdulillah, semoga Cik Mat terus berjaya...

Jun 18, 2012, 10:51:00 AM

semoga terus berjaya cik mat..:)

Jun 20, 2012, 9:14:00 AM

Teringat lak masa zaman sekolah rendah dgn buku rekod kaler putih. Betapa takutnya bila dapat result yang tak seberapa baik.. Lol. Semoga kekal pencapaian tu.

Post a Comment