Ahli Kelab Kad !!

Jun 22, 2012

Home » » Kalermu memikat..

Kalermu memikat..





ikan.....










dan....












 abang sorang ni memang tak dapat dipisahkan!....



hasil ujikaji kaler kulit yang teman buat....
saban minggu teman tengok......
makin "berkilat" kulit abang sorang nih..
nak teman larang dari pegi menjala..memancing..
kang abang ni buat mogok tak bercakap..
mau histeria pulak teman tak dengar suara comel abang nih......
tak teman larang dari aktiviti air nih pulak...
tak sanggup pulak rasanya nak berbeza kaler kulit sangat....
payah wooo nak suit masuk kaler baju raya setiap tahun....
dah la teman ni versi suka kaler merah..oreng...hijau....kuning...
cuba korang bayangkan camne nak suruh abang teman yang berkulit menawan ni..
sarung pakai baju melayu kaler oreng...
korang hengat dia nak..tobattt!!!!!!



maka..redha lah wahai hati & perasaan...
~ sob...sob...sob...auuuuhukhuk... ~
kalo dulu abang ni kaler kulit cerah sikit dari kulit teman..
sekarang redha lah kaler kulit abang nih dah semakin menawan..
~ tak payahlah simpan angan-angan nak pakai baju raya kaler pink...
sangatlah tak sesuaiii.... ~
mujurlah taste mata teman ni memang kaler menawan yang seangkatan dengannya..
kalo tak,..memang masaklah..
mau berjenuh teman sental kulit cik abang ni sampai cerah balik...!





.









8 comments

Jun 22, 2012, 9:13:00 AM

kakakakkakak...kelakar jaa

Jun 22, 2012, 9:18:00 AM

untung lah ada suamiminat memancing..xpayah lagi beli ikan kt pasar.. hehe

Jun 22, 2012, 9:37:00 AM

cikmat mmg iras tuan dokter kan kan ....

pelik kan ..jrg ade dokter minat aktiviti luar gini ...slalu tgk jari2 dokter sgt runcing ngan halus je ... hahahah

Jun 22, 2012, 9:44:00 AM

hihi..akak kena pakaikan sunblock siap-siap ni..

Jun 22, 2012, 10:29:00 AM

lagi terang lagi senang cari....hahahaha..

Jun 22, 2012, 11:10:00 AM

hahahaahha..tetap hensem takpe la aiihh... :)

Jun 22, 2012, 11:17:00 AM

salam..

segar ikan

jimat budget, nak makan ikan pancing je. kat pasar ikan mahal sekarang :)

Jun 22, 2012, 4:34:00 PM

Cer pakai fair and lovely ke. Tak pun sebelum pegi mancing tu, lumakkkan sunblock tebal2 kat muka dia macam mak Nini bubuh kat adik bam bam tu. Hihihi.

Post a Comment