Ahli Kelab Kad !!

Jun 5, 2012

Home » , , » Dia & Dia...

Dia & Dia...












tengok gambar aje dah boleh buat teman terbayangkan apa jugak perkara yang diaorg ni buat..
boleh tersenyum...seronok...gembira....bahagia..
naik "sheikh"....lemas.....rimas...menyampah teman dibuatnya
semata-mata melayan kerenah dua orang nih...
sama-sama manja...sama-sama banyak lemak!!
hahaha...tapi teman suka!






.




7 comments

Jun 5, 2012, 4:30:00 PM

kusyuk dua beranak tuh...

Jun 5, 2012, 4:51:00 PM

Busy macam kat office ye Nini...:)

Jun 5, 2012, 5:27:00 PM

sabor je ler hehe

Jun 5, 2012, 6:17:00 PM

ayah cik mat ni memang suka guna brg cikmat eh? ahahahah......


kerusi meja comel,
pastu naik beskal cik mat....

Jun 5, 2012, 8:54:00 PM

amboi bila masing-masing dah mengadap gajet..kerusi ayahnya kecik sangat lerr

Jun 6, 2012, 10:00:00 AM

ate...ko men apa...takkan tenung diorang je kot..

Jun 6, 2012, 5:36:00 PM

Dah itu berdua je permata di hati. Kat sape lagi nak manja kalau tak Nini. Tengok gamba ni kelakar pun ada. Kerusi comel2 je. Elok je pulak bersusun dua orang ni macam dalam kelas tadika pulak. Hihihi.

Post a Comment