Ahli Kelab Kad !!

Jun 12, 2012

Home » , , » Apa kes??

Apa kes??










apa kes ni bang?..
takkan la cari pendrive teman yang hilang tu sampai masuk bawah kereta...
tau la teman ni semedang ada penyakit hilang ingatan sekejap-sekejap...
tapi kalo sampai camni sekali cara carinya...
tu over namanya bang...
janganla perli teman macam nih...
teman mogok tak masak kang...kang..kang...




ggrrrr....dobot,..
tolong pegi cari jap pendrive den yang hilang tu!!.....



apa kata dobot.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.







huh..kata kau!


~ pendrive hilang lagik sekali..lupa buh mana! ~





.



32 comments

Jun 12, 2012, 12:22:00 PM

kakakaka...cian la demo..

Jun 12, 2012, 12:25:00 PM

he he kucing leh bercakap... salm kenal n dah follow u ye

Jun 12, 2012, 12:44:00 PM

Kalau dah jumpa buat tali gantung kat leher Nini baru tak hilang. Tak pun gantung kat leher makcik Dobot tu haha...

Jun 12, 2012, 1:16:00 PM

beli baru jer nini..dobot..pun malas cari tue hehehe

Jun 12, 2012, 1:37:00 PM

nanti dah tak larat nak cari....baru ler pen drive tu muncul

Jun 12, 2012, 1:37:00 PM

setuju ngan kakzakie
lenkali gantung ah... buat rantai - mesti tak ilang dah
tapi jangan lupa - sebelum mandi bukak dulu a......

hak hak hak

Jun 12, 2012, 1:38:00 PM

aduyai..tu namanya giging terlebih mencari tu kak..hehe

Jun 12, 2012, 1:41:00 PM

aduhai...mcm mano boleh hilang nih...harap jumpo la balik yer...:)

Jun 12, 2012, 2:17:00 PM

Aduh...kesian. Simpati betul2 akak, dobot dah boleh bau pendrive...tu pasal tak layan

Jun 12, 2012, 2:41:00 PM

besa la org dah branak mmg gitu urat byk putus ... lambat nk sambung balik ..cam aku ni ...mmg peluapa gila lah

Jun 12, 2012, 3:35:00 PM

YB dah sihatlah gamaknya. Bizi lawat kawasan ya. Kat mana letak tu, Nini. Cer ingat balik pelan2. Sambil cari tu sebut nama Allah, Ya Raqiib banyak2 kali. InsyaAllah jumpa.

Jun 12, 2012, 3:41:00 PM

Hehe....kemain eksyen kucing nya yer...tanak tolong cari..

Jun 12, 2012, 3:43:00 PM

dobot dah telan kot! ahaha

Jun 12, 2012, 4:19:00 PM

ape dibuat bawah tu???

Jun 12, 2012, 4:38:00 PM

@syawalsimpsons aku lupa buh mana!~

Jun 12, 2012, 4:38:00 PM

@Kesuma Angsana hahahah..ckp bahasa dia la..

Jun 12, 2012, 4:38:00 PM

@Kakzakie tu lah..rasa mmg nk gantung lps ni kak.hakhakha

Jun 12, 2012, 4:38:00 PM

@adyna daripada suruh dobot,..baik suruh cikmat kak.

Jun 12, 2012, 4:39:00 PM

@Atia Adina btol..mmg setuju sgt!

Jun 12, 2012, 4:39:00 PM

@miloais milo amboi...kemain ko kak kenekan teman! hahahaha

Jun 12, 2012, 4:39:00 PM

@nur anis tu namanya perli! :D

Jun 12, 2012, 4:40:00 PM

@Papa Mifz jumpa dah selepas puas meronda keliling rumah

Jun 12, 2012, 4:40:00 PM

@Mak Wardah hahaha....pandai!~

Jun 12, 2012, 4:41:00 PM

@eima skrng ni dah makin kronik penyakit lupa aku nih

Jun 12, 2012, 4:41:00 PM

@Aidah jumpa dah kak..atas almari kat tmpt biasa.punca jadi tak jumpa sbb pendrive tu kaler hitam & almari pon kaler hitam..kaler blind jap!

Jun 12, 2012, 4:41:00 PM

@Murni Alfathunnisa diakan perasan diva!

Jun 12, 2012, 4:42:00 PM

@Daddy Ziyyad kalo dobot telan,mau sangkut kat tekak! hahaha

Jun 12, 2012, 4:42:00 PM

@eda_ej spray minyak kat mana ntah!

Jun 12, 2012, 8:22:00 PM

Amboi siap paling pandang tempat lain si Dobot! Takpeh, nanti kena catu friskies, kehkeh!

Jun 12, 2012, 9:10:00 PM

setuju dengan kakzakie.. lain dari yang lain kalau gantung kat leher dobot tu.. ;)

Jun 13, 2012, 7:08:00 AM

As salam NiniD,

Kena byk mkn kismis! hehehe... Kena pun dah lama jugak kena penyakit pelupa ni...hiks...

Dobot pun takmo layan ye! :))

Jun 13, 2012, 9:17:00 AM

beli terus je pendrive baru ;D

Post a Comment