Ahli Kelab Kad !!

Jun 29, 2012

Home » , » Kawan..

Kawan..









teman mungkin tak dapat berdiri di depan kamu sebab kamu kat KLCC...
teman nun jauh di Taiping...
tapi insyaAllah....
henpone teman sentiasa ada untuk menanti panggilan kamu...



" kalau hati kita ikhlas dalam sesuatu yang kita buat....
pasti kita dapat menilai erti perkataan "kawan" yang boleh diharapkan "....


Indahkan erti KAWAN itu bila kita selami maksudnya....







9 comments

Jun 29, 2012, 8:42:00 AM

terbaek!! ;)

Jun 29, 2012, 9:06:00 AM

yup..sometime org yg kiter tak kenal lagi paham kiter dari org yg sgt kenal kiter....

Jun 29, 2012, 9:07:00 AM

ISK....terima kasih..pepagi dah buat aku terharu biru....tulih aku kat KLCC macam aku ni kaya raya plak..padahal keje je situ...huhu

Jun 29, 2012, 9:46:00 AM

ya betoi....mak jemah sokong

Jun 29, 2012, 10:18:00 AM

betui !! tu je aku leh ckp ...

Jun 29, 2012, 10:24:00 AM

Kawan kakak yg paling kakak sayangi buat masa ini adalah suami dan anak-anak...

Jun 29, 2012, 11:57:00 AM

sabo ye kawan.. ade la hikmahnye tu..

Jun 29, 2012, 2:34:00 PM

mmg tak rugi dpt kenal degan NINI-D ni.. teman pun tak ramai kawan rapat.. kuruang dari 10 tu sbnarnya.. laki teman lah yg tlg cover semua..

Jun 29, 2012, 5:45:00 PM

kawan masa senang memang ramai.. tapi nak cari kawan yang susah sama susah, senang sama senang susah nak jumpa.. tapi syukur walau tak ramai tapi tetap ada.. ;)

Post a Comment