Ahli Kelab Kad !!

Jun 25, 2012

Home » , » Sepetang bersama...

Sepetang bersama...




kebetulan pulak cuaca petang ni sepoi-sepoi romantik.....




 berbekalkan foldover 1 set.....
kami menikmati petang yang damai di Taman Tasik Taiping...
nama aje duduk Taiping...tapi jarang sekali ke sini..



 macam biasa....
CikMat memana aje boleh nak "menyiram"......
kalah makcik diva dobot......



 teman memang dah biasa tengok drama chenta nih....
CikMat kan peminat ayah no.1.....



muka melayu tulen..kaler kulit pon pure melayu....
tak lulus rasanya kalo diaorg berdua nih apply jadi model majalah Maskulin!....



13 comments

Jun 25, 2012, 7:53:00 PM

Muka Melayu & kaler Melayu tulen la macho, Nini :)

Jun 25, 2012, 7:59:00 PM

fuh.. tak rasa lagi foldover tu..

Jun 25, 2012, 8:07:00 PM

@Dinas Aldi sentiasa macho dihatiku kak..hahaha

Jun 25, 2012, 8:07:00 PM

@aizamia3 pada tekak teman...sedap!

Jun 25, 2012, 8:45:00 PM

Pasangan anak & ayah yang sepadan, sehati sejiwa bermakna ummipun kena ada teman....adek pompuan c.mat.

Jun 25, 2012, 8:52:00 PM

amboiii..bestnyerr!! hehehe

Jun 25, 2012, 10:02:00 PM

daku tersenyum tengok gambar last tu...



ayah adelah idola cikmat yg tiada tolok bandingnya ;)

Jun 26, 2012, 8:43:00 AM

dobot tak bw ke sian die kena tinggal ...

mmg anak ayah dah la muka sama je ...

Jun 26, 2012, 8:53:00 AM

kakakakkak....cik mat kantoi sebok menyiram...kakakkakak

Jun 26, 2012, 11:29:00 AM

weh...ko tinggal dobot kesayangan hamba ke..sian dia...

Jun 26, 2012, 12:13:00 PM

Walau apa warna dan kemachoannya dia itulah hero-hero Nini yg tak ada tolok bandingnya kan:)

Jun 26, 2012, 12:47:00 PM

makchaq tahun93-96 dok Taiping, selalu lepak sini ngan anak2..

Jun 26, 2012, 2:29:00 PM

Itu namanya melayu2 terakhir tau. Susah nak cari baka pure ni. Beruntung nini. Kalau kucing pure bred pun mahal, inikan manusia. Priceless kata orang.

Post a Comment