Ahli Kelab Kad !!

Jun 7, 2012

Home » » Superhero....

Superhero....

.........................................
.........................................





nampak cicak melintas kat siling rumah..

CikMat : Nanti ayah jentik cicak.
Umie : hurrmm...



.
.
.
.
.
.
.



Nampak lalat hinggap atas kepala..

CikMat : Nanti ayah pukul lalat.
Umie : hurmm...




.
.
.
.
.
.




Nampak kucing jantan bergaduh depan rumah berebutkan dobot..

CikMat : Nanti ayah marah kucing..
Umie : Hurmm...




.
.
.
.
.
.
.
.




Umie marah CikMat sebab kencing dalam seluar..dapat pulak pakej kencing atas sofa.
sambil cembeng-cembeng CikMat kata....

CikMat : hukhuk....nanti ayah marah umie..
Umie : Ayah marah umie?..kita tengoklah nanti sape yang kene marah.






huh....superhero sangat ayah dia!
sumer pon ayah...!!


tayang muka tak bersalah walaupon dah buat salah..


.




7 comments

Jun 7, 2012, 3:31:00 PM

salam kenal...


anak ayah lah ni ye..

Jun 7, 2012, 4:24:00 PM

ade ke jantan berebut dobot tu die kan ... tuan die kan dah rampas kewanitaan die .... hehehe

Jun 7, 2012, 5:01:00 PM

nokkkk.... dah berapa tahun umur cikmat ye???
manja tu!

Jun 8, 2012, 2:35:00 PM

Kesian kat ummie yang duduk rumah, dah kena cop budak jahat. Sat gi super hero balik, kasi jel itu budak jahat. Hehehe. Anak akak masa kecik, babahlah yang superb, mabeles. Maklumlah, jarang duduk umah. Sekarang ni diorang yg tak bleh berenggang dgn akak.

Jun 8, 2012, 5:53:00 PM

Nini, Salam kat Cik Mat. Ketrepek bayam ummi sebalang dah abis..Tkasih Nini.

Jun 8, 2012, 7:24:00 PM

mesti lah superhero tak dapek tolong kalo lawan nyer supermama...hehe

Jun 8, 2012, 10:22:00 PM

Ayah hero CikMat tapi konpem la CikMat yg akan kena marah nanti tuu, kihkihkih!

Post a Comment