Ahli Kelab Kad !!

May 22, 2011

Home » » Apa yang ada.....

Apa yang ada.....

 Pelik x korang rasa bila dalam raga kain ada "kain" berbulu cenggini??
hahahahaha...
ni namanye xde keje cari keje...



tengoklah tu...
xbersalah aje muka dia...
masa teman angkat kain tadik...
si dobot sebok sangat nak masuk dalam raga kain tuh...
teman angkut dia dari luar tadik sampailah masuk dalam rumah...


seronok sangat la tu sebab dapat landing atas baju yg baru angkat..
panas-panas suam lagik baju tuh...
memang dobot suka sangat la...





4 comments

May 22, 2011, 4:37:00 PM

nasib dia tak masuk dalam raga baju yg dah pakai..kalu tidak silap2 terbasuh sekali dlm washing machine...hahaha

May 22, 2011, 10:02:00 PM

hahaha.. comel2!!

May 23, 2011, 8:43:00 AM

klu kucen aku dulu...mmg aku pantang die wat gitu... abis bj2 aku ... berbulu...aku babap ...

nakal ni dobot... ko penah babap die ??

May 23, 2011, 10:07:00 AM

bukan main si dobot ni ye.. still wat muke tak besalah.. hehhehe..

Post a Comment