Ahli Kelab Kad !!

May 25, 2011

Home » » Hasilnya.....

Hasilnya.....

Sambungan entry yang sebelum nih...
cik asbenn rupanya udah "mengikat" janji dengan En. Hanit..
anak buah En Hanit bakal jadi raja sehari...
jadi..cik asbenn dah diberi mandat...
 utk jadi tukang deco hiasan hidangan pengantin...


patutlah teman tengok cik asbenn lately nih asyik ngadap youtube ajer....
rupanya dia tengah "stady"...
memandangkan teman ni assistant tangan bedung tapi xjugak lurus2..
teman diberi tugas untuk hulur2 barang & susun atur hiasan yang udah di-deco oleh cik asbenn...
walaupon xpandai...
tapi..
apa yang penting...KEJESAMA !!


ni tengah bertungkus-lumus nih....

sengih tetap sengih..
tangan tetap jugak jalan bekerje...

teman rasa cam nak ngap aje udang yang banyak nih...

inila pengantin yang di-raikan....
Pn. Eton...



hasilnya??...
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


























xpayah hias..
dah cukup banyak warna...
~ sayur campur ~



~ ikan bawal 3 rasa ~



udang baring sebab xboleh panjat...
nenas xcukup tinggi....
hahahahahaha



~ paru goreng berlada ~



~ tembikai swan ~
teman pon macam xcaye cik asbenn yang deco benda nih...




last but not least....


bunga tembikai yang menjadi rebutan pada hari tu...
sampai sanggup xmakan tembikai ni sebab sayangkan coraknye...







kredit utk tukang deco yang xtido malam...

<>
<>
<>
<>
<>
<>

peace yo!!


amacam?..ok x ?

tak la gempak mana hasilnya...
tapi puas hati....
sape yang puas hati??...
op coz la kitaorg yang puas hati..
hahahahahah...
tak tido lena malam ko pikirkan nak buat benda nih....
riso weh...riso...
majlis orang...
kalo majlis sendiri....xpe la...


mak teman dah buat usul suh cik asbenn mendekorasi hidangan pengantin majlis adik teman nanti...
tau apa kata cik asbenn....

" boleh ajer mak...tapi...harus ada 'pengerasnya'..hahahaha"


memang la menantu hantu !!!
mak,..xusah dilayan menantu mak yang nih....




3 comments

May 25, 2011, 11:00:00 PM

itu kes yg buah epal dalam peties hari tu ke? tak sangka nya bakat terpendam... wah wah wah... syabasss...

May 25, 2011, 11:20:00 PM

mekchu : itule kisahnye mekchu..

May 26, 2011, 10:09:00 AM

wah..hebatnya....doktor yang serba boleh..

Post a Comment