Ahli Kelab Kad !!

May 21, 2011

Home » » Pingat Pekerti Terpilih

Pingat Pekerti Terpilih

Sekalung tahniah teman ucapkan buat mak teman yang tercinta...

Hajah Maznah Haji Zulkifli atau lebih glamer dengan nama Matron Maznah di Hospital Teluk Intan...

apsal??..
mak dapat naik pangkat lagik ke?..
uisshh..
kalo naik pangkat lagik..
kene duduk kerusi pengarah hospital le plak lepas ni..
kikikiki...
mak teman bukan naik pangkat lagik..
tapi..
segala usaha dia mencurah bakti buat masyarakat diberi penghargaan...



 atas kesungguhan beliau mendidik bakal2 jururawat selama 30 tahun beliau berkhidmat di dalam sektor Kementerian Kesihatan...
jasa dan bakti dan kebolehannya menghadapai berbagai situasi..
serta keboleh-upayaannya menyelesaikan pelbagai masalah pesakit & masalah kakitangan...

Sultan Azlan Shah (yakni boypren teman yg glamer tu)


berkenan untuk mengurniakan Hajah Maznah Haji Zulkifli Pingat Pekerti Terpilih ( PPT ) sempena hari keputeraan tuanku....

meh kita check-it-out sikit reheaseal mak teman semalam...


1st time mak jejak kaki kat sini...
teruja katanya..


gosipp!!!!


 suka betul mak buat muka cenggini...
kitaorg kata muncung cencurut...

 nanti bila sultan kasik medal tu..jgn pulak mintak autograf sultan ye.. (^0^)


nak amik 50sen...medal tu besar lebih kurang cenggini...




mak di-iringi oleh pengiring mak yang paling ensem...
paling glamer di mata dia...
dan paling mak sayang...


abah teman la...
sape lagik yg nak kepit mak tu....


gambar penuh ngadap sultan kene tunggu la sampai gambar tu siap...


apepun...
tahniah mak!!!

bak kata cik asbenn teman....
lagik dekat mak nak pencen (3bulan lagik mak nk pencen)...
lagi ligat mak nih!!





5 comments

May 21, 2011, 12:41:00 PM

wow!!! Tahniah!!...

mesti kalau kite pun, bile dapt beri penghargaan macam ni.. rasa berbaloi segala usaha kite..

May 21, 2011, 2:02:00 PM

tahniah untuk hajah maznah..

May 21, 2011, 3:44:00 PM

aku rase lepas pencen pon kompom mak ko tak dok diam.. kene la bg ceramah motivasi kat student2 nurse ye dak.. hehheh..

May 22, 2011, 6:40:00 AM

waa tahniah, hadiah mother's day tue ;)

Post a Comment