Ahli Kelab Kad !!

May 10, 2011

Home » » Panas...

Panas...

Rasanye...
semua negeri merasakan bahang cuaca panas nih...
Taiping jugak xterkecuali...
mengikut kata pemberita tempatan ( Cik Nor )
Taiping dah xhujan start dari hari Jumaat...
huh!!...lama tuh.....


pokok-pokok semua layu banget...
pagi sekali siram..
petang sekali siram...
kesian pokok-pokok....
nak teman hangkut masuk dalam rumah...
macam xsanggup la pulak...


semalam...
antara hari terpanas yang teman pernah rasa selama duduk Taiping...
gile ah!!
tido malam tadi sampai dapat rasa tilam tu macam baru lepas keluar dari oven..
teman yang memula tido pakai baju batman...
terus tukar uniform...
Cik Mat & ayah dia dah pasti le tido xberbaju...
nak join tido xberbaju kang..
takot lain pulak yang jadi....
hahahahahahahahha....

cadang nak tido aje dalam peti ais teman yang gabak tu...
tapi..xmuat la pulak...


malam tadik tido antara sedar & tak..
sambil kejap2 celik2 biji mata...
tau2 jam dah pukul 6 pagi..
uwwwaaaaa......
bila la nak qada' tido nih.....



yang pasti...
makhluk Allah 1st yang dah start sesi qada' tido adalah....


mentang2 la ko dah makan dulu....



3 comments

May 10, 2011, 9:45:00 AM

kena pasang ekon ni... makbed pun selalu komplen panas...panas..

May 10, 2011, 9:55:00 AM

aku pun tido selak abis...hahaha
seb baik tido dlm bilik klu mau nye ...huhu

May 10, 2011, 10:45:00 AM

memang panas pon.. redho je la.. minom ayo byk2 ye..

Post a Comment