Ahli Kelab Kad !!

May 19, 2011

Home » » Laki den punyo kojo..

Laki den punyo kojo..

Setiap kali bukak peti ais gabaks teman tuh....
kompem nampak coklat serta berbagai lagik benda yang seangkatan dengannya penuh dalam laci peti ais teman nih...
mesti rasa nak tension...
camne x tension..
teman dah la dalam proses nak kurangkan makan coklat sumer tuh...
cik asbenn teman yang terchenta pulak asyik mentopup koleksi coklat yang ada....
padahal Cik Mat bukan makan sangat pon coklat sumer nih...
bila nampak kat supermarket...bergedik la dia nak beli..
tapi..makannye idak pon....membazir tau!


yang...u ni nak I kurus atau x??...
atau u saje nak kasik I emo bila tengok coklat ni sumer?..
hhaaaiiiisssshhhhh !!


xkose la pulak nk buat GA semata-mata nk abeskan semua koleksi coklat nih..
baikla teman "giveaway" aje dalam perot teman..
hahahahahahahaha...


dalam dok kemas peti ais..
terperasankan ada sebiji epal yang tak berada di tempat yang sepatutnye...

huh?...
apsal dok kat sini?...


bukankah tempatmu sepatutnya di.....

sini??.....

ni mesti ada udang disebalik epal nih...


jeng..jeng....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




dah teman agak....
mesti dah berbirat2 badan epal ni dikerjakan cik asbenn teman....
pehtu...tak pulak dia makan epal ni..
buat display ajer...


agak-agaknye...
apa la nak jadi dengan tembikai ni plak...
eeerrrrmmm....




9 comments

May 19, 2011, 11:55:00 AM

isk kreatif nyer asben

May 19, 2011, 12:08:00 PM

untung ler ko laki ko igt nak beli kan.. kang kalo ko kurus, mak ko kater laki ko tak kasik makan plak.. tak gitew hencik dokto? hahhaha

May 19, 2011, 12:26:00 PM

gile kentang ngan coklat dlm peti ais ko..

epal tu kalo aku dah lame ku kokak.. hehhehe..

May 19, 2011, 12:31:00 PM

ejai : aku bukan nk kurus part lenlain...lemak kat perot aje yg degil xnak surut2!!!

May 19, 2011, 12:31:00 PM

eda : epal tu aku mmg saje kumpul suh laki aku lubang2kan...(hahah..byk cantek!! )

May 19, 2011, 2:09:00 PM

entah2 dia ada wat part time wat hidangan pengantin tak? dia nak prektis la tu.. esok dah kaya, sape yg sonang?? hahaha...

May 19, 2011, 4:07:00 PM

wahhh ... gile bleh suruh die wat hantaran nih .. jarang laki terer mende gitu

May 19, 2011, 10:14:00 PM

gagagaga.... kesian epal tu.

May 20, 2011, 12:06:00 AM

mekchu : dobot jugak yg senang selalu boleh mkn kepsi..hahahah

eima : aku rasa dia ada projek ni sbb "rajin" sgt lobang2kan epal..

makbed : tu la..nasib epal tu xbaik..kene pilih utk dilobang2kan oleh laki den

Post a Comment