Ahli Kelab Kad !!

May 18, 2011

Home » » Jumpa dah!!....suke..suke!!

Jumpa dah!!....suke..suke!!

Teman baru aje selamat balik dari hantar bekal cik asbenn...
tudung pon blom tanggal lagik nih ha...
dobot dah start pusing2 kaki teman...
ajak makan...
nanti jap dobot...kasik teman check email jap..
penting nih...



 jumpa cik asbenn tadik..
sempat lagik teman menge"pow" rm21.90 dari mbb2u dia...
apsal "pow" cik asbenn??...
ni la dengan riang gumbira nak kasitau nih....


at last....
novel yang teman cari bertahun2 lamanye teman dah jumpa.!!!!
maunye xmakan bertahun2...
dari teman single..sampai la udah ada anak 1..
ni la baru jumpa novel yang diidam2kan...



mengikut kata email incik admin nbkara tadik..
diaorg akan pos kan novel teman tu petang ni jugak...
wwweeeeee....
mau tido dalam senyum teman malam nih...
hahahahahaha


xsabo nak tunggu novel ni sampai kat tangan teman....



8 comments

May 18, 2011, 2:26:00 PM

kak.. wanda pon carik gak novel nih.. haishh... mane dpt??

May 18, 2011, 2:42:00 PM

best ke cite dia...

May 18, 2011, 3:50:00 PM

wanda : nini cari dalam list novel norhayati berahim...

terjah cari kat sini.. http://norhayatiberahim.blogspot.com/

May 18, 2011, 3:50:00 PM

o'gosh ; best tahap gaban.. :)

May 18, 2011, 4:27:00 PM

apa yg menarik dan ditarik? ngee

May 18, 2011, 5:01:00 PM

besh sgt ke novel tuh ....
beria mencari ....huhuhu

aku tak gemar baca novel tu tatau tuh ..hahah

May 18, 2011, 8:27:00 PM

eima : best weh..cam mkn coklat :)

May 19, 2011, 2:48:00 AM

lama dah tercari2... bole x khatam dalam 1 hari? :D

Post a Comment