Ahli Kelab Kad !!

May 19, 2011

Home » » Bila penyakit LUPA datang....

Bila penyakit LUPA datang....

Pagi nih...
dengan penuh konfident keluar rumah...
banyak agenda arini...
pegi avon...pegi farmasi...
pegi kedai bunga beli manik baju...
memula cadang nak pegi ATM Tesco..
tapi bila ingat2 balik..
dalam wallet buruk teman tu ada sekeping 50..
cukup aje kalo nk pegi semua tempat2 dalam senarai tu..
silap2...boleh berbaki lagik duit...


sebelum teman nak pegi Avon..
teman singgah jumpa cik asbenn kejap...
peluk-peluk..cuit-cuit sikit...
teman pon berangkatla memulakan agenda mengabiskan duit...


persinggahan pertama adalah kedai avon...
dapat pulak port parking memang cun arini...
betul2 depan kedai avon...
tengok pulak meter parking tu...
masih ada berbaki 42 menet...
time kasihla pada orang yg parking sebelum nih..
xpayah teman cari duit syiling buh parking..


sebelum turun kereta...
teman gapai handbag....
cari wallet...
punggah2 tengok....
wallet xde!!!
yang ada cuma henpone...kunci umah..kain lap peluh Cik Mat...
haiiiissshhhh!!!!
mana pulak peginye wallet nih...
tinggal kat tmpt keje cik asbenn ke???


teman pon call cik asbenn...
suh dia cari kot2 tertinggal...
tapi..kata cik asbennn...
TAK ADE...
sebab dia nmpak teman datang tadi cuma bawak kunci kereta ajer....
ah...sudah!!....
jangan...jangan....
adeh...xkan kot wallet teman tinggal kat rumah.....


nak tak nak..
terpaksa la kansel semua agenda arini....
bila balik rumah...
korang tau apa yang teman nampak...


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







beg duit teman bergantung cun tepi dinding....


adehla...
rasa cam nk tepuk dahi secara marathon ajer.....
memandangkan dah balik rumah...
xkose le dah nak keluar...
esok ajelah teman pegi....



6 comments

May 19, 2011, 10:12:00 PM

TU LA....banyak makan semut ko ni.

May 20, 2011, 12:03:00 AM

makbed : aku xmo makan semut tu..tapi semut tu yg selalu serah diri...camne??..

May 20, 2011, 1:19:00 AM

hahaha..pnykit lupa xleh nk elak da la..hoho..

May 20, 2011, 8:09:00 AM

myra : itu la pasal....adeh

May 20, 2011, 9:28:00 AM

kesian dia...

May 20, 2011, 10:45:00 AM

aku rase tiap kali ko nk kuwo kene masuk dalam list juge beg duit tu.. hehehhe..

Post a Comment