Ahli Kelab Kad !!

May 19, 2011

Home » » Sampai hati tau....

Sampai hati tau....



Mentang-mentangla selipar teman tu hitam....
buruk..dan xcun...
walaupon selipar ni buruk...
tapi...selama 11bulan nih...
dia banyak berjasa tau pada kaki teman....


selalu di"lenjan" bawak g pasar...masuk rumah hijau..
dan semua perkara yg melibatkan selipar lah...
bukan setakat kaki teman ajer yang pakai selipar nih...
(walaupon selipar ni memang selipar teman)...
cik asbenn pon tumpang pinjam..
Cik Mat yg kaki xberapa cukup besar tu pon ada pinjam...
mak pon selalu pelasah selipar ni bila teman bawak balik kampung..
dobot??...yang tu kurang pasti...


tapi..
yang teman pelik..
punyela banyak selipar kat rumah nih...
apsal la selipar buruk teman ni yang selalu menjadi mangsa??!!!...


tengok apa jadi sekarang??!!!
dah putus!!!!
xde orang pun nak angkat tangan ngaku...
sape yang putuskan selipar buruk nih!!

baik bapak mahupon anak...
dua-dua buat muka selenga...


xpe...xpe...
korang sabotaj teman....
gggrrrrrrr....

ambik ko...
teman beli selipar baru...
cuma RM4.90 ajer...
sape berani pakai sampai putus lagik selipar teman....
teman potong kuku kaki dia!!!



3 comments

May 20, 2011, 1:27:00 AM

yeayy..dpt siper yg ag comelll..hehe

May 20, 2011, 8:09:00 AM

myra : comel betol..hahaha

May 20, 2011, 10:43:00 AM

mak tak tahan nyah.. bunge2 kale pink.. santek.. =D

Post a Comment