Ahli Kelab Kad !!

May 18, 2011

Home » , » Kaler blind

Kaler blind

Malam tadik..
kitaorg saje g tawaf tesco...
jalan2 tanpa tujuan...
sambil2 tu tengok2 jugak tesco ada offer apa....


terjumpa air-freshener brand tesco..

~ sekadar gambar hisan.. ~

cik asbenn amik bau jasmine utk buh dlm biliik keje dia...
teman amik bau ozone utk bubuh dalam TAH...
bau dlm TAH dah ada macam2 bau...
semuanye hasil kerja keras Cik Mat menumpahkan macam2 air...



pagi nih...
bangun tido tuh...
dalam keadaan mamai & gelap...
teman amikla satu..
buh dalam beg keje dia...
takotkan cik asbenn terlupa bawak air freshener tu..
teman yakin ..tepat dan betul..
air-freshener yg teman amik tu kepunyaan cik asbenn...
lepas simpan air-freshener dalam beg cik asbenn..
teman terus ajer mandi...
xterhengat nak re-check lagi sekali pasal air-freshener tuh...


xlama lepas cik asbenn pegi keje...
dia call teman...
dia kata teman sabotaj dia...
uikksss??...
mana ada teman sabotaj dia...
xde pon teman pancitkan tayar kereta...ataupon sorok henpone dia...
rupanye...
teman udah salah masukkan air-freshener dalam beg dia...
muahahahahahhaha....
emo plak asbenn teman pepagi nih....
nak pujuk punye pasal...
teman kata tengah hari ni teman anto bekal nasi lauk ikan talapia goreng berlada utk dia..
sekali la antar air-freshener yg btol....
macam2 hal la...


mahaple yang..
Nini tetiba jadi colour blind pepagi tadik....

~ colour blind ~


p/s :

kalo Nini nak sabotaj D..
abes dah semua duit keping2 dalam wallet D tu Nini keluarkan...
tu baru betol sabotaj "versi" Nini...

(^o^)



4 comments

May 18, 2011, 1:30:00 PM

dh guna airfreshner kat atas tu...jelly..tp tak lama guna cepat abis...ngeee

May 18, 2011, 2:42:00 PM

hoho balik tarik telinga nini

May 18, 2011, 3:50:00 PM

lenloy ; muahahahhahaha

May 18, 2011, 4:27:00 PM

betul ke leh salah nampak? ke masa tu tak pakai spek...?

Post a Comment