Ahli Kelab Kad !!

May 31, 2011

Home » , » Tamat tempoh

Tamat tempoh

Semalam...
sepenuh-penuhnya bonet kereta AGS..
 dengan barang-barang kenangan 4 tahun lepas...


barang-barang kenangan??...
gile melampau kejam statement...
hahaha...


tempoh teman "menetap" dalam bilik berhias telah sampai tarikh luput..
oleh itu...
mem besar ( mak teman )
telah mengarahkan..
penghuni sekarang..
supaya mengosongkan bilik...
dari dalam almari..
sampailah bawah katil...
due date diberikan sampai pertengahan bulan 6..



hasilnya??


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


 3/4 daripada koleksi hadiah kawen yang masih blom diguna & di bawak balik...
koleksi pinggan mangkuk yang teman bawak balik dulu pon blom guna...
adehla....
pening..pening...


cik asbenn  ada jugak cadangkan suh recycle ajer hadiah2 nih...
actually...
banyak sangat dah yang teman recycle setiap kali pegi kenduri kawen...
tapi...still banyak lagik yang ada!!!
yang teman tak recycle nih...
semuanye gojes2....
tapi..sebenarnye...
teman sayang semua hadiah2 nih...


tarikh bersejarah dulu...
19 Ogos 2007



selain dari hadiah-hadiah....
ni pon salah satu benda yang mem suruh hangkut bawak balik...



set cadar katil yang teman beli dulu....
telah pon selamat di aplikasikan pada katil rumah teman...



bila pikir2 balik..
masuk 4 tahun dah "mendirikan masjid"...
banyak jugak "part2" yg dah membesar
tapi....
macam pelik pulak....


dulu...
cincin kawen ni teman pakai jari manis...
sekarang dah tukar pegi jari hantu...
tak boleh dah pakai jari manis...
dah longgar!!!!



cik asbenn...
tak usah hadiahkan teman cincin baru...
cukuplah dengan 3 bentuk yang ado..
aii tak mo..
no..no..no..
untuk anibesery tahun nih...
hadiahkan ajer I rantai leher panjang cecah dada...
kelassss gitu!!



miahahahahahhaa....
ni statement "merabakkan" poket laki!!!!




9 comments

May 31, 2011, 12:59:00 PM

like~~he3...hepi aniversary yek

May 31, 2011, 1:06:00 PM

asobet : anobesery blom lg tp siap2 request..miahahahaha

May 31, 2011, 1:16:00 PM

hehehhehehehhe tergelak akak baca taou...
hadiah kawin nini tu samalah mcm akak...ada lagi yg msh tersimpan elok....dah hampir 11 tahun :)


kiss utk bb + dobot yg tomei itu:)

May 31, 2011, 1:22:00 PM

betul tu recycle jer... takpun bagi hadiah pada kawan-kawan.. tak pun buat GA lagi...heheh

May 31, 2011, 1:22:00 PM

nini... set cadar tue cantik, i like the color hehe... banyak jgk kan hadiah kahwin, takpe2... jangan jadi bazir, recycle je bagi kat kawan2 yang nak kahwin, terutama yang nak kahwin seminggu sebelum puasa nih hehe :D

May 31, 2011, 1:49:00 PM

hadiah kawen aku pon melambak lagi bawah katil kat kg.. ntah bile la nak pakai pon..

May 31, 2011, 2:20:00 PM

tu tandanya isteri yg rajin buat kerja rumah.. smpai runcing jari gituuu... hahahaha...

kitowang hadiah kawin dah selesai baru2 ni.. mmg recycle kadang2 smpoai 2 kotak..

May 31, 2011, 2:28:00 PM

aku pun sama cam ko byk gile hadiah kawen aku recycle bukan tak hargai tp mmg tak guna ...

aku pun tak mo cincin nk gelang ngan rantai jo...hahha

May 31, 2011, 3:37:00 PM

hahah hterguling guling atas lantai aku baca ... weh buat contest le hadiah tu eggegegeg

Post a Comment