Ahli Kelab Kad !!

May 4, 2011

Home » , » L.A.P....apa cer nih???

L.A.P....apa cer nih???

Sesi laung-melaung jenjiran baru aje selesai sekejap nih tadik
dah la ujan lebat..rumah teman pulak yang paling hujung,...
bila jenjiran melaung..op coz la xberapa dengar...
xpasal aje diaorg laung nama teman kuat2..
glamer jap pepagi cenggini..
hahahahhaha


kecoh pagi nih...
air xde!!!!!!
memandangkan cuaca pagi nih sesuai sangat utk berselubung dalam selimut...
ramai yg belum start buat keje rumah..
kain blom basuh...pinggan blom basuh...
nasi blom masak...masak lauk?..lagikla belum...
tapi...xde pulak L.A.P. anta notis...
apa kes nih????


teman perasan pagi tadik lagik..
dalam pukul 7.30 cenggitu...
air paip x se"power" selalu...
ala-ala lemau ajer...
ingatkan kot la cik asbenn ada bukak paip air kat rumah hijau..
tapi udah dikompem dengan cik asbenn yg dia xde bukak paip sebelum g keje tadik...
sib baikla kain baju sumer dah siap basuh dari malam tadik...
sidai ajer belum...
sinki dah bersih...nasi pon dah masak...
rumah dah sapu....mop lantai pon udah...
dobot pon dah makan...dah pon sedap landing atas katil bilik belakang..
Cik Mat aje yg baru siap mandi...tu tengah tengok Special Agent Oso...


nampak gayanye...
masak lauk paling simple ajelah arini...
cik asbenn keje 24jam arini...
esok tambah lagik 14jam...
jadi..pukul 10malam esok la baru dia balik rumah...


Cik Mat...
jom kita makan kat kedai!!


6 comments

May 4, 2011, 10:07:00 AM

alahai..siannya...xpela..ble off day le hari ni...

May 4, 2011, 10:11:00 AM

selalunya kawasan tu tadak air.

May 4, 2011, 10:57:00 AM

mesti kak nini tak mandi lagi ni...heheeheh...



New Entry: Kenangan: Student id card

May 4, 2011, 11:09:00 AM

makbed : tu la..padahal hujan kemain!

z : kak nini udah mandi ler pepagi tadik..dobot yg blom mandi

May 4, 2011, 1:22:00 PM

agak2 kat kedai ade ayo tak?? huhuhu..

May 4, 2011, 2:13:00 PM

nk tahan air ujan zaman skrg pun dah was2...byk pencemaran... silap2 air hujan tu berasid....

Post a Comment