Ahli Kelab Kad !!

May 29, 2011

Home » , » Opah....

Opah....

Minggu ni..
adalah minggu paling malas...
mungkin disebabkan dah 3-4 hari cam cacing kepanasan...
sedia maklum ajelah...
cuaca panas sekarang ni..
sampai satu tahap..
rasa cam nak tido dalam peti ais ajer...


bila dah sampai tahap malas...
jangan kata masak..
nak basuh kain..
nak kemas rumah...
semuanya MALAS !!
rasa nak berbaring ajer...
xmo pakai baju..
kalo boleh..
nak berkemban ajer...


malam tadik...
opah teman telepon...
saje la tanya khabar...
gelak-gelak...
pehtu..
opah tanya..



"kamu tak de nak balik kampung ke?..opah rindu dengan kamu"

terdiam teman..
apa maksud opah cakap macam tuh??
kalo ikutkan lama gak teman tak balik kampung..
rasanye last sekali teman balik kampung...
awal bulan aritu....
opah ni ada maksud lain ke?..


kalo ikutkan hati..
malam tadik jugak teman pecut balik kampung..
tapi...
kat rumah teman ada tetamu..
ada sahabat teman tumpang bermalam..
dia nak pegi kenduri kawen di Parit Buntar arini..
dia dah pon selamat bergerak dari rumah teman pukul 12.30 tadik..


ni teman tengah bersiap..
sambil pack baju Cik Mat...
taip entry sikit...
harus balik secepat yang boleh...
nak terus mengadap muka opah...
mesti opah rindu sangat dengan teman nih....




opah...
tunggu eh...
jap lagik Emy gerak balik....



3 comments

May 30, 2011, 12:51:00 AM

ikut!!

May 30, 2011, 8:42:00 AM

aku salu je kemban.. hahahah

May 30, 2011, 10:53:00 AM

ape kabonye opah ko?? sihat??

Post a Comment