Ahli Kelab Kad !!

Apr 22, 2012

Home » » 3tahun 7bulan 23hari

3tahun 7bulan 23hari








masih lagi blom berjaya melepaskan "botol candu"  kesayangannya...



teman dah pernah try bagi CikMat minum susu dalam cawan..
tapi SEKALI tu ajelah dia ikut..
selebihnya tetappppp nak jugak botol candu dia...
boleh nangeh sampai banjir rumah kalo tak ditunaikan keinginan hati dia
especially time nak tido petang..





" tanpa botol candu..tidurku tak lena!! "
errmmm...no komenlah







.






10 comments

Apr 22, 2012, 3:49:00 PM

kecik lagi tu, baru 3 tahun lebih kan..Gegirl saya dah nak 4 tahun pun dok minum pakai botol lagi, sikit hari lagi nanti confirm dia takmo botol punya..

Apr 22, 2012, 5:24:00 PM

CikMaaaaat, kihkihkih!

Takpalah, CikMat kecik lagi, nak minum pakai botol candu pun orang faham. Janji CikMat minum susu kerana susu bagus untuk kanak2 membesar yeh :)

Apr 22, 2012, 6:42:00 PM

Botol candu masih boleh terima lagi, Nini. Kalau puting kepam gantung kat leher, camana? Anak akak dulu bab pacifier tu lah susah nak buang. Bila kitorang buat2 muntah, setiap kali dia nak masuk dalam mulut, barulah dia insap. Rasanya sampai dekat nak masuk 3 tahun baru boleh buang. Botol susu pulak sampai darjah satu. Dasat kan. Hehehe.

Apr 23, 2012, 11:32:00 AM

takpe nini.. biarkan aje.. anak2 akak semuanya sampai 7 tahun barulah lepas dengan candunya itu.. kita layankan aje...

Apr 23, 2012, 9:01:00 PM

same la harith pon..

Apr 25, 2012, 12:43:00 PM

@Huda CikMat nih nasi pon makan banyak..susu pon minum banyak

Apr 25, 2012, 12:43:00 PM

@Dinas Aldi baik,cikgu! :)

Apr 25, 2012, 12:47:00 PM

@Aidah cikmat takde pacifier cuma botol candu aje..kadang2 bila lupa,tak mintak lansung..tapi bila teringat,mmg boleh jiwa kacau kalo tak dapat botol candu!

Apr 25, 2012, 12:47:00 PM

@Hanis Azla 7thn?..darjah 1 kak!!!

Apr 25, 2012, 12:48:00 PM

@eda_ej kita serupa!!!

Post a Comment