Ahli Kelab Kad !!

Apr 10, 2012

Home » » Latihan sukan...

Latihan sukan...




Hari Ahad ni..
ada kejohanan sukan sekolah PASTI...
dan HARUSLAH CikMat amik bahagian...
walaupon untuk peserta 4 tahun takde banyak acara sukannya....
dah 2 minggu nih..
setiap pagi cikgu buat latihan sukan kat padang depan tadika...




 ni la pemandangan di padang since minggu lepas...



 cikgu 4 orang..
anak murid 50 orang..
jenuhhh nak layan!
kalo teman la salah seorang cikgunya...
kompem leburrr tahap sabar yang ada...
hehehehehehe.....






teman boleh tengok CikMat dari rumah aje..
kalo teman melepak tepi padang kang..
ada pulak CikMat buat konsert semata-mata nak ikut teman balik rumah....
tak koserrrrr nak layan.....




10 comments

Apr 10, 2012, 12:26:00 PM

Wakilkan kat Dobot je. Alang2 buat round tu, suruhlah dia tengok2 kan cik Mat sekali. Hihihi.

Apr 10, 2012, 1:08:00 PM

oh depan rumah jer padang tuh yer...senang la nak pantau...:)

Apr 10, 2012, 2:16:00 PM

bestnya nini.. boleh tinjau2 anak dari pagar rumah aje.. klu macam tu bolehlah tolong sorakkan dari jauh.. he..he..

Apr 10, 2012, 2:33:00 PM

Untunglah Nini boleh pantau dari rumah aje... betul kalau ke padang lain cerita anak-anak nie bila mama dia ada.

Apr 10, 2012, 2:34:00 PM

sronok betui rumah dkt ngan skool .....

Apr 10, 2012, 2:50:00 PM

wahh dekatnya ngan umah...senang nak ushar ni...hehehe

Apr 10, 2012, 4:12:00 PM

senang gitu yerk nampak dari rumahjer...
bestnyer dapat main tak yah belajar.. kalau m asa zaman sekolah dululer..

Apr 10, 2012, 6:44:00 PM

nini, kalau cik mat buat konsert, biar aje dobot tonton. Senang cik mat tadika depan rumah.

Apr 11, 2012, 12:34:00 AM

bleh ke cikgu jaga bebudak rmi cenggitu hahahaha

Apr 12, 2012, 3:09:00 PM

senangnye.. jengok dari depan umah pon dah nampak..

sepelaong pon tak sampai.. dekat beno..

Post a Comment