Ahli Kelab Kad !!

Apr 20, 2012

Home » , » Cikgu Taska

Cikgu Taska





pernah jugak simpan angan-angan dulu..
nak jadi cikgu taska/tadika.....
al-maklumla,..teman kan baru sembilanblas tahun...
maka...tanpa berlengah...
teman pon buatla segmen merealisasikan impian sendiri...




 amacam,..ada tokoh jadi cikgu tak?




 ramai kannn anak murid teman.



























 anak murid paling muda..
3 tahun







 anak murid paling tua..
kakak kepada anak murid paling muda tadik..
umur 8tahun




tak cukup siang..
malam pun kelas seni bukak tau....
tapi sorang ajela anak muridnye...



















tapi bila fikir-fikir balik..
anak murid baru sorang pun..
teman semedang boleh "naik sheikh" dikerjakan dia...
inikan nak jadi cikgu taska / tadika yang kene jaga ramai anak murid...
haaa...tak payah...
simpan aje dalam peti besi angan-angan tu..

bukan takmo amik cabaran nih..
tapi tak koserrr nak sakitkan organ badan sendiri....
elok2 aje takde penyakit darah tinggi...
tak pepasal kang asyik pegi sepital check tekanan darah...
takmo...takmo...takmo...




18 comments

Apr 20, 2012, 10:23:00 AM

terbaik la...sok lusa bukak tadika la depan umah tu...malam..taska untuk cik mat...kikikiki

Apr 20, 2012, 10:55:00 AM

rajin betul nini melayan anak2 seramai itu.. kalu akak dah pening dah.. baru nak sokong cita2 nini tu.. tp nini dah surrender awal-awal yer.. he..he.. wah comeylah header baru tu.. i like..

Apr 20, 2012, 11:01:00 AM

Mereka datang ramai-ramai kerana nak buat senilukis je Nini... Bagus juga buat tambah semangat CikMat. Kakak suka kalau budak-budak dtg rumah meriah...

Apr 20, 2012, 12:02:00 PM

Bukan budak2 je suke kerja seni cop2 nih. Akak pun suke. Silap2 boleh jadi anak murid paling tua dan lagiiiiii tua dari cikgu nanti. Hahaha. Sibbaik rumah akak jauh dari Nini.

Apr 20, 2012, 1:34:00 PM

ini mesti kes cikgu malas mengemas lantai ni..hahaha..

okay,semua anak2 murid melukis diluar...

ahaha...

sekali hujan, terus bersih lantai ;)))

Apr 20, 2012, 6:47:00 PM

cuba la...mano tau sesuai lak jadi cikgu...hehe

Apr 20, 2012, 10:29:00 PM

Murid kecik, pening cara murid kecik. Murid besar, adoihhh..

Kalau kelas seni camtu, akak pun nak join nih! :D

Apr 23, 2012, 9:08:00 PM

hahhahha.. aku pon tak bape nak sabo ngajo anak2 nih.. aku tak tau le cam ne cikgu2 tadika ngajo.. respek beb..

Apr 25, 2012, 12:50:00 PM

@syawalsimpsons uish,tak boleh..kang terlepas drama korea aku :)

Apr 25, 2012, 12:50:00 PM

@Hanis Azla nini memang takde bakat jadi cikgu kak.tu yg serender awal2

Apr 25, 2012, 12:51:00 PM

@Kakzakie haah kak..diaorg teruja tengok nin keluarkan warna bagai..

Apr 25, 2012, 12:51:00 PM

@Aidah hakhak..kita amik kaki Milo & dobot buat bahan cop kak!!

Apr 25, 2012, 12:51:00 PM

@~najwa~ cikgu besar mmg bijak!!

Apr 25, 2012, 12:52:00 PM

@Papa Mifz hahah...blom apply dah serender!

Apr 25, 2012, 12:52:00 PM

@Dinas Aldi penyertaan tertutup kak...kihkihkih

Apr 25, 2012, 12:52:00 PM

@eda_ej itula pasal...aku nih kalo dah ulang cakap 4-5kali..mulalah nak naik sheikh!

Anonymous
May 28, 2012, 8:24:00 AM

Never thought blogging could be soo fun and interesting. Man you know how to do it brother.

Anonymous
Jul 23, 2012, 6:05:00 AM

My sis instructed me about your web site and the way great it is. She's right, I am actually impressed with the writing and slick design. It appears to me you're simply scratching the floor in terms of what you may accomplish, however you're off to an ideal begin!
HTTP://www.CoolMobilePhone.net

Post a Comment