Ahli Kelab Kad !!

Apr 25, 2012

Home » , » Siput!!!!

Siput!!!!





tahap kecerdasan diri arini adalah .....



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*






selaju kelajuan siput ini bergerak....
mata mengantuk penangan ubat selesema..
kaki & tangan jugak takmo bekerjasama mengikut kehendak hati..
~ teman nak masak,kang CikMat balik nak makan!!! ~
malam tadik  tido tak lena sebab dobot datang menyondol tido bersama......
tanpa rasa bersalah meletakkan ekor bulu'snya di atas muka teman..
menyebabkan teman bersin tak henti-henti..
achhuummm.....!!!..tsk..tsk..tsk..




sila pandang siput tu sampai malam ye..





19 comments

Apr 25, 2012, 11:25:00 AM

dah macam tugu negara dobot ni...kakakak...

cepat sihat ye...nnt dobot tak da geng nak berperang..kikiki

Apr 25, 2012, 11:30:00 AM

kite dah seminggu aura siput ni, huhu~~

Apr 25, 2012, 11:42:00 AM

dobot sama geli ngan tido ngn tuan die .... mesti smlm sejuk tu .. kan

Apr 25, 2012, 12:09:00 PM

kucing saya pun suka memberikan ekornya ke muka..tertusuk-tusuk bulu dalam hidung..huhu..

Apr 25, 2012, 12:24:00 PM

@syawalsimpsons ubatnya tido aje tapi aku jenis tak tido siang..

Apr 25, 2012, 12:24:00 PM

@✿ pink velvet ✿ kamu aura bakal pengantin ;)

Apr 25, 2012, 12:24:00 PM

@eima takde maknanya sejuk..panas membahang!

Apr 25, 2012, 12:25:00 PM

@nur anis tula..bukan aje tertusuk2...terbersin sekali.haha

Apr 25, 2012, 12:31:00 PM

Lamanya kakak tak jumpa siput macam tu Nini...

Apr 25, 2012, 2:06:00 PM

Akak puun. Minggu ni memang tema siput je akak. Nak buat camana, badan tak sihat. Semoga cepat sembuh ya, Nini. Kalau nak, akak boleh poskan sikit air liur bomoh ni. Eeeewwwww...tak senonoh je akak ni kan. Take care, ya dik.

Apr 25, 2012, 7:41:00 PM

comelnyer...kelakar pun ada (^_^) hehe

Apr 25, 2012, 11:13:00 PM

Allah sembuhkan Nini dan pelihara diri dan keluarganya sentiasa.

Apr 26, 2012, 10:08:00 AM

@Kakzakie nini baru perasan siput ni pagi tadi kak

Apr 26, 2012, 10:09:00 AM

@Aidah kalo akak anta air liur tok bomoh,nnti nini calitkan pada dobot..kita buat ala-ala minyak pengasih..muahahaha

Apr 26, 2012, 10:09:00 AM

@Cala Medina dobot dia tak boleh puji selalu..nnti perasan :)

Apr 26, 2012, 10:09:00 AM

@Mak Wardah sehat dah kak..ptg semalam dpt tido setengah jam!

Apr 26, 2012, 3:41:00 PM

hahaha..cian dobott...

Apr 26, 2012, 8:53:00 PM

hehehhe simple entry tp best :)
smoga shat2 slalu yah

Apr 27, 2012, 8:34:00 PM

aku pon sakit tekak nih.. mlm tadi dah pengsan..

Post a Comment