Ahli Kelab Kad !!

Apr 23, 2012

Home » , » Menawan...

Menawan...





dipagi Isnin nih..
meh kita buat jamuan mata untuk membangkitkan mood bekerja...









































cantik..menawan..segar..
dan kembang mekar semuanya....
seronok sangat rasa hati bila tengok semua bunga ni menjadi...
nama bunga?..
tak payah tanya sebab teman tak tau!
hahahahahaha...



tapi.....
kesemua perhiasan mata yang indah ini..
 bukan kepunyaan teman....



 atok & opah yang punya...
teman tumpang seronok ajer....



.



20 comments

Apr 23, 2012, 9:49:00 AM

pakai kamera henpon?cantik~~

Apr 23, 2012, 9:53:00 AM

harapnya mood Monday saya memuncak naik lepas tgk bunga2 ni..:)

Romantik opah & atok !

Apr 23, 2012, 10:03:00 AM

Orkid tu buat kakak jeles Nini... cantik.. geramnya

p/s: baru kakak perasan rumah dah dah renovate ye:)

Apr 23, 2012, 10:05:00 AM

cantik tol bunga2 tu sume.. betol ke setiap bunga ada membawa maksudnye sendiri :)

Apr 23, 2012, 11:15:00 AM

@bujal X nikon teman takde..SE aje yg ado! kihkihkih

Apr 23, 2012, 11:16:00 AM

@Daddy Ziyyad opah tukang tanam bunga..atok tukang siram..match sgt dah tu!

Apr 23, 2012, 11:16:00 AM

@Kakzakie renovate "atap" aje kak...kikikiki

Apr 23, 2012, 11:17:00 AM

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine ye ke?entah!..yg pasti hati senang bila tengok bunga kembang menawan :)

Apr 23, 2012, 11:33:00 AM

sejuk tangan mereka yer.. menjadi tanamannya.. klu akak bukan kata tak keluar bunga.. hidup pun kadang tak..

Apr 23, 2012, 11:51:00 AM

cantikkkk...suka bunga! salam kenal juga...

Apr 23, 2012, 1:09:00 PM

sejuk mata tengok bunga2 cinta (^___^) suka3

Apr 23, 2012, 3:54:00 PM

ingatkan taman rumah ko tadi

Apr 23, 2012, 6:13:00 PM

Akak baruuuu nak puji Nini sebab serasi tangan tanam bunga. Tetiba atuk dan opah enteprem. Kidnaplah sepasu. Hahaha.

Apr 23, 2012, 8:56:00 PM

ingat ko bela bunge.. baru nak petik.. huhuhu..

Apr 25, 2012, 12:40:00 PM

@Hanis Azla eh,sama kita kak!!

Apr 25, 2012, 12:40:00 PM

@Hanis MY samalah kita jugak! :D

Apr 25, 2012, 12:41:00 PM

@✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ teman pon suka tengok tapi tak reti tanam!

Apr 25, 2012, 12:41:00 PM

@eima rumah aku ada bunga plastik aje :)

Apr 25, 2012, 12:41:00 PM

@Aidah muahahahah....mcm akak tak tau..Nini kan tangan panas

Apr 25, 2012, 12:41:00 PM

@eda_ej aku bela bunga jugak.nama dia dobot!

Post a Comment