Ahli Kelab Kad !!

Apr 12, 2012

Home » » CikMat dan Basikal...

CikMat dan Basikal...




























tadika dengan rumah padahal dekat aje...
tapi, dia gigih jugak nak kayuh basikal pegi sekolah....
sabo ajelah dengan anak bujang sorang nih...
suruh pulak teman jalan cepat-cepat kejar dia..
tapi lepas tu sape yang kene sorong basikal dia bawak balik rumah?..
temannnnn jugakkkkk......
nasibla teman waras lagik tak buat perangai 
kalo tak,boleh aje buat selamba dobot kayuh basikal CikMat balik rumah...
mujurrrr tak buat!!




.







7 comments

Apr 12, 2012, 3:35:00 PM

kesian menegoknyerrr kena buli dgn cik mat tu...

Apr 12, 2012, 5:15:00 PM

cer try kayuh..lagi lambat sampai dari jalan kaki kan? ekeke ;p

Apr 13, 2012, 8:49:00 AM

@Norasiah Nasir haha..tunggu la pulak time cikmat kene buli dgn umie dia :)

Apr 13, 2012, 8:49:00 AM

@GtHans lmbt sikit la tp still boleh kayuh ;p

Apr 13, 2012, 9:32:00 AM

Kakak sukalah tengok CikMat nie... muka dia tu cute - cair hati. Bagus juga dia naik basikal kasut tak cepat rosak. Kenapa tak tinggal je basikal masa balik boleh kayuh lagi Nini... dekat aje pun

Apr 13, 2012, 10:47:00 AM

he..he.. kenalah tolak basikal balik yer nini.. akak dulu dahlah sekolah jauh sikit.. dia nak naik basikal jugak.. mmg azablah akak nak tolak balik basikal tu..

Apr 13, 2012, 7:19:00 PM

Kecik lagi dah pandai berdikari. Pergi sekolah kayuh beskal sendiri. Bagusss Cik Mat ni tau. Alah, Nini, kayuh je balik umah. Pe salahnya, sekali sekala. Mesti kiut. Hehehe.

Post a Comment