Ahli Kelab Kad !!

Apr 18, 2012

Home » » WordLESS Wednesday

WordLESS Wednesday








resepi kek coklat moist versi kukus..

sempat ke nak buat nih..





.



12 comments

Apr 18, 2012, 9:55:00 AM

insyallah sempat tu...

Apr 18, 2012, 10:08:00 AM

hahaha.. setakat tampal je tp xwat bek xpayah kn :)

Apr 18, 2012, 10:43:00 AM

yup...insyallah sempat punyo lah...:)

Apr 18, 2012, 10:46:00 AM

Hm... dah siap buat N3.

Apr 18, 2012, 10:48:00 AM

@syawalsimpsons harap-harapnye :)

Apr 18, 2012, 10:48:00 AM

@Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine hahah...nak buat tp bahan blom beli!

Apr 18, 2012, 10:48:00 AM

@Papa Mifz akan teman cuba!

Apr 18, 2012, 10:48:00 AM

@Kakzakie kekununnye pembakar semangat nak suh buat :)

Apr 18, 2012, 11:58:00 AM

Kek cokelat versi kukus tu macam kek kukus gula hangus ke, nini? Akak dah lama nak menuntut buat kek kukus ni. Nanti share sepotong dalam blog ya.

Apr 18, 2012, 1:25:00 PM

cait...aku baru nak try weekend ni....xtau la terlaksana ke x...

Apr 18, 2012, 2:53:00 PM

kalau kerajinan tu ada mesti sempat punya.. chaiyok2 nini..

Apr 18, 2012, 6:12:00 PM

Tolong la pos sini sikit.. aku dah tahan menahan napsu nih.. Ko memang kan.. suke wat aku teliyo..

Post a Comment