Ahli Kelab Kad !!

Apr 16, 2012

Home » » Bestfriend!!

Bestfriend!!



sekian lama "dia" menyepi...
semalam "dia" dah datang menyerang kembali......
haaaiiissshhh...
asal teman baru bercita -cita nak diet..
mulalah "dia" datang nak tunjuk belang....
menyampah!!!!!!



"dia" nih bestfriend teman since sekolah rendah lagik..
ingatkan kot la dah makin banyak umur...
"dia" dah lupakan teman..
sebab..seingat teman...
last sekali "dia" datang ziarah teman adalah kot tahun lepas....
rupa-rupanya....tidak!!!!!
"dia" tak pernah lupakan teman....
oh..oh..oh...tacing jap!!!




mujurlah "penyelamat" ni sentiasa ada...
pilih aje mau yang mana....



 pil



ataupon...



yang cecair
~ ni sgt best!..rasa pon sedap!! ~



harapnya....
bertahanlah puasa teman sampai ke waktunya...
janganlah "dia" datang lagik harini..
teman masih ada beberapa hari lagik yang tercicir untuk di ganti...



dia = gastrik
.




teman masih berusaha mentransfer gambar sukaneka cikmat semalam...
usb kable dah jahanam kene kunyah!




10 comments

Apr 16, 2012, 10:08:00 AM

alahai menyerang kembali...

Apr 16, 2012, 10:11:00 AM

ubat utk apa tu weh?

sekejap je nak puasa balik kan? kali ni beraya kat kampung le haku...

Apr 16, 2012, 10:13:00 AM

@Makbed lupa plak nk tulih..ni ubat gastrik :)

tahun ni aku raya N9 dulu

Apr 16, 2012, 10:14:00 AM

@syawalsimpsons itula pasal..

Apr 16, 2012, 11:12:00 AM

laa ingatkan apadia la "dia" tu kan..hehe

get well soon k sis :)

Apr 16, 2012, 12:49:00 PM

semoga 'dia' tu tak datang lagi lepas ni.. take care nini.. tp nini takpe, tuan doktor ada dalam rumah nak merawatnya..

Apr 16, 2012, 1:03:00 PM

sabo ye pren.. tiap sakit ko tu mesti dapat pahale.. aminnn.. =D

Apr 16, 2012, 1:40:00 PM

papa mifz alhamdulillah dah lamo tak keno gastric...janji keno mkn ontime...

Apr 16, 2012, 3:55:00 PM

hahah.. kwn baik tu ubat rupanye.. haha :)

Apr 17, 2012, 3:26:00 PM

alamak..aku pun ada sehari lagi nak ganti...

Post a Comment