Ahli Kelab Kad !!

Apr 16, 2012

Home » , » Godaan si isteri...

Godaan si isteri...





godaan dari segi hape....
haaaaa.....jgn pikir bebukan...






bukan masak sedap pun...
sup ayam mabeles teman dengan ayam goreng sambal kering aje..
~ mabeles ker?..sape yg pernah mkn,tau ler camne rasanya ~
tapi yang simple ituler....feveret dia....



cik abang....
dinda tau cik abg kerja sampai pukul 5pm esok..
tapi...tak terliurkah dengan hidangan berbuka pose adinda arini??.....
ayuhlah pulang ke rumah untuk menjamu selera...
wink..wink..






8 comments

Apr 16, 2012, 6:22:00 PM

nak recepi ayam goreng sambal tu...plis

Apr 16, 2012, 6:29:00 PM

Godaan yg sebegini selalunya sangat disukai si suami, hehehe. Cepatlah pulang kandaaaaaaa! Kehkeh!

Apr 16, 2012, 8:19:00 PM

aku plak yg tergoda.. rasa mau terbang ke teypeng sekarang juge!!!

Apr 16, 2012, 9:09:00 PM

@Makbed bolehke aku cubit ko patblas kali??!!!.....

Apr 16, 2012, 9:10:00 PM

@Dinas Aldi hukhuk..dia tak pulang kak..katanya,godaan nih boleh membuatkan dia lansung tak pegi keje sbb tido kekenyangan..tsk..tsk..kikikik

Apr 16, 2012, 9:10:00 PM

@eda_ej cepatla..aku tunggu ko mendarat kat Padang Tekah k.

Apr 17, 2012, 10:49:00 AM

amboiiii ni Kb pun tergoda camna? hehehe

Apr 17, 2012, 11:40:00 AM

Laju je nanti kekanda tu balik rumah. Mana tahu kot ada bonus lepas tu. Jangan pikir bukan2 tau, maksud akak dessertlah. Hihihi.

Post a Comment