Ahli Kelab Kad !!

Apr 9, 2012

Home » , » Indahnya DiDesa..

Indahnya DiDesa..






amacam....
gambar nih kena tak dengan tajuk Indahnya DiDesa?....
kelasssss kan background gambar....
kenapa muka model pucat & berminyak??..
ohh...tak usah dipertikaikan...
model dah jenuh mandi peluh..mandi air sabun basuh pinggan mangkuk....
tapi bila nampak lensa kamera..
otomatik tersengih sambil berposing....
dasar gile kamera!!!
muahahahhaha....





suasana adalah selepas selesai sesi huru-hara kenduri - kendara...
teman di halaman rumah MIL bersama satu - satunya adik ipar perempuan yang teman ado...
* beza umur kami cuma setahun sahaja 
sape yang lagik tua?...muahahahah.malu nak cakap!!*
dan diserikan pulak dengan salah seorang anak buah teman.... 
Puteri Aurora Elena yang putih melepak,gojes lagik de vass!!!
korang tengok...
sampai senget badan MakLong dukung Aurora...
maunya tak senget.....
Yoya yang mantap lagik gebus..
jadi, haruslah MakLong mintak tolong lemak di perot..
untuk bantu support kegebusan Yoya...
lenguh tangan MakLong dukung..!!



cukuplah untuk tatapan hari Isnin...
Selasa baru teman buat jamuan mata anda semua dengan pelbagai gambar..
baik yang senonoh & tak berapa senonoh...
moh tido!!!!
bateri level dalam badan dah malap..





15 comments

Apr 9, 2012, 9:20:00 AM

syok nye balik kg .......

Apr 9, 2012, 9:29:00 AM

lawa background~balik kampung kenduri kah?

Apr 9, 2012, 10:13:00 AM

bila lagi nak tambah anak pompuan plak? :)

Apr 9, 2012, 10:55:00 AM

gebus gilo..nasib x nampak lurah dendam..haha..perut ko flet je aku nengok...

Apr 9, 2012, 11:15:00 AM

@eima yang tak syiok bila tengok kain baju melambak tak basuh..sadiss!

Apr 9, 2012, 11:16:00 AM

@bujal X :) balik kg ada kenduri.adik ipar bertunang

Apr 9, 2012, 11:16:00 AM

@rzahira aku masih menunggu kak..blom rezeki ;(

Apr 9, 2012, 11:16:00 AM

@O'gosh flet?!!..ko bukak mata ko bebetul sikit..tak nampak lemak tu?

Apr 9, 2012, 12:00:00 PM

Bestnya Nini...Kenduri lagi, balik kg lagik, jumpa sedara mara lagi...

Apr 9, 2012, 3:03:00 PM

hati2 sampai senget2 tuh...jangan tumbang sudah...hehe

Apr 9, 2012, 4:19:00 PM

Konpem indah di desa, sejuk ja tengok pepokok tu (melingkupkan bahasa la pulak akak nih, haisy..)

Yoya comelsss cuma nampak terkejut gitu, kehkeh..

Apr 9, 2012, 4:21:00 PM

Nini kat kampung asben, jadi maklong ya. Samalah ngan akak. Sebab tu lah nampak ciri2 menantu mithali tu. Cukup terserlah. Ahaks.

Apr 9, 2012, 6:45:00 PM

mak long ke.. ingatkan kak long yoya tadi.. he..he.. cantiknya nama baby tu..

Apr 10, 2012, 12:03:00 PM

gambar cantik la. memang sesuai sgt dengan suasana kg tu.. best!!

Apr 11, 2012, 1:16:00 AM

This post made me smile. I wish I had that kind of writing - humor. Tak reti nak buat ayat kelakar. Bagi tunjuk ajar sedikit ;D

Post a Comment