Ahli Kelab Kad !!

Apr 11, 2012

Home » » Blocking!!

Blocking!!




ini lah sebab utama kenapa
 dobot tak dapat approval teman untuk jadi aksesori kat dalam kereta....





dia berjaya block cermin belakang teman....
udahle teman nih tak berapa tinggi sangat...
mahap dobot ye...
sila cuba apply jawatan nih lain kali....



17 comments

Apr 11, 2012, 6:29:00 PM

dia boring tu nini

Apr 11, 2012, 8:32:00 PM

Nini akak rindu kat arwah tobby yang obes...

Apr 11, 2012, 11:33:00 PM

dia pun nak tgk pemandangan luar gak gamak nyer.

Apr 12, 2012, 8:12:00 AM

perghh port baik tu...hehehe

Apr 12, 2012, 8:36:00 AM

Pandailah Bobot ni...

Apr 12, 2012, 9:37:00 AM

untung dobot dpt jalan2 naik keta kan ... klu kucen lain jgn harap la

Apr 12, 2012, 12:21:00 PM

Milo pun camtu jugak tapi lagi blocklah sampai mendung kat dalam kereta. Hahaha.

Apr 12, 2012, 3:05:00 PM

dobot elok dok kat atas kete je.. cam orang jual harimau yang beso2 tu.. seko singget.. hehhehe..

Apr 13, 2012, 8:55:00 AM

@adyna dia suka enteprem tu kak

Apr 13, 2012, 8:55:00 AM

@Mak Wardah meh la tumpang kasih dobot kak

Apr 13, 2012, 8:56:00 AM

@aswadz dia suka sekejap je naik kereta..pehtu bising nak turun

Apr 13, 2012, 8:57:00 AM

@Kancilbiru baeeek punye ;p

Apr 13, 2012, 8:57:00 AM

@Mak Wardah pandai blocking!

Apr 13, 2012, 8:57:00 AM

@Mak Wardah pandai blocking!

Apr 13, 2012, 8:57:00 AM

@eima aku bawak pusing dekat2 aje

Apr 13, 2012, 8:57:00 AM

@Aidah mendung mcm nak hujan...kn? kikiki

Apr 13, 2012, 8:58:00 AM

@eda_ej sekor singgit..sekor singgit..

Post a Comment