Ahli Kelab Kad !!

Apr 27, 2012

Home » , » Cereal for breakfast!

Cereal for breakfast!





pada suatu hari yang tak berapa panas..tak jugak berapa sejuk...
suam-suam air panas ajer...



suami : D ada belikan nini cereal untuk breakfast..susu kotak pun D belikan sekali.senang sikit..tak payahla nini dok hadap makan roti wholegrain fibremeal tak abes2...
isteri : ambboooiii..ni memang btol pemakanan yang sehat nih(sambil ketap2 bibir)..mana cerealnya?..apa brand?..apa ke ghajin sangat beli cereal bagai nih?
suami : nah...(sambil unjuk plastik tesco)






 isteri : ni perli ke hape yang?..apsal sampai dua?
suami : buy 1 free 1..takkan nak amik satu aje kottt...
isteri : (sambil belek-belek kotak)..pasti ke D beli cereal ni untuk Nini?..bukan untuk D?( muka berkerut sambil kening macam nak bercantum)
suami : btol la..........untuk Nini ..dobot tak makan cereal sumer nih.
isteri : (sentap kejap sambil cuba bulatkan mata yang sepet) cuba D baca apa isi kandungan cereal nih....






isteri : D tau kan Nini allergic pada kacang?
suami : eh,..ha'ah la...lupa pulak..(sambil tepuk dahi)..xpe,nanti kita makan sesama.D makan semua kekacang tu,Nini makan apricot,raisin..bla2..
isteri : (muka selenga sambil mata buat juling2 & hidung kembang kempisss)




aduhaiiii...
saya sayang suami saya walaupon dia suka sabotaj saya!!!







4 comments

Apr 27, 2012, 5:02:00 PM

o0o ko alergik pd kacang .. klu mkn jd pe ek ....

Apr 27, 2012, 5:06:00 PM

Nini allergic kacang ya. Kena perhati betul2 tu. Kalau tak naya je nanti. Akak ni pulak allergic dairy product dan painkiller. Kalau makan, ,memulaslah perut sampai boleh pitam. Baru2 ni akak allergic kat ikan bawal mas pulak. Sampai bengkak mata macam kena tumbuk orang. Kihkihkih.

Apr 27, 2012, 8:30:00 PM

kuwang.. kuwang.. kuwang.. cam ne buleh lupe ni.. sabo je le.. seb baik die nak mkn same.. hehhehe..

Apr 27, 2012, 10:58:00 PM

be careful yah...
jgn smpai tmakan suda...

Post a Comment