Ahli Kelab Kad !!

Feb 20, 2012

Home » » Amarahku....

Amarahku....







entry ni tak payah tulih banyak-banyak..
tulis sikit-sikit pon dah cukup rasa 'panasnya'..
hahahhaa....


mengkome sekelian tengok gambar ajer la.....
entry ni sambungan entry waterfall...


















i'm might look sweet...
happy & cheerfull person..
but....
when it comes to work..
complaint still a complaint if U dont do your work...



peace no war!!



11 comments

Feb 20, 2012, 5:33:00 PM

cayalah!!

Feb 20, 2012, 5:48:00 PM

@Makbed

hahaha...serius aku puas hati!

Feb 20, 2012, 6:01:00 PM

repair sendiri lg puas hati..nk tunggu tv3 dtg baru nak buat keje la nie..

Feb 20, 2012, 6:10:00 PM

teringat dulu paip kat kampung bocor..punya lambat org dtg baiki..kita baiki sendiri jer..ahaha

Feb 20, 2012, 6:28:00 PM

fulamak~ baiki sendiri lagi senang eh nak tunggu org bkenaan datang. haiya !

Feb 20, 2012, 7:16:00 PM

4 hari takdak ayaq? Huihhh tak bleh tahan! 1 hari pun dah tak bleh tahan, inikan pulak 4 hari!

Feb 20, 2012, 8:58:00 PM

haha, blogger mmg senang, jerit jer kat blog, semua org tau kan

Feb 20, 2012, 10:16:00 PM

Ko dok hotel mane 4 ari tak dok ayo nih?? kalo aku mau aku lari ke sg congkak.. huhuhu..

Feb 21, 2012, 9:16:00 AM

Sabar jerlah...

Feb 21, 2012, 10:33:00 AM

Aduuuyaiii nye puuuuunnn. Apake jadahnya diorang ni susah sangat nak datang selesaikan masalah tu. Alhamdulillah suami Nini, seorang yang multitasker jugak orangnya. Semua dia boleh buat. Tabik akak.

Feb 21, 2012, 11:25:00 AM

oo gitu lah kes status kat fb hari tu.. dah boleh buat kolam ikan kalau di tadah air tu..

Post a Comment