Ahli Kelab Kad !!

Feb 28, 2012

Home » , » Ikut hati....

Ikut hati....





kalo ikut rasa hati.....


 bestnye kalo dapat main pistol tembak-tembak angin petang nih...
tapi.......






 penangan sepakan penalti ubat menyebabkan mata ni mengantok sangat....
nampaknya.....
main tembak-tembak dalam mimpi ajelah dulu....
kalo tak hujan & dapat approval dari Umie..
bolehla main kat luar petang nih.....



makcik nih takde kene mengena makan ubat....
makan frieskies sajor....

ko nih memang la makcik.....



13 comments

Feb 28, 2012, 4:20:00 PM

Cik Mat tidur pun posing baiiiik punya. Yang si Dobot tu sah degil sebab tidur mata celik. Hahaha.

Feb 28, 2012, 4:20:00 PM

mokcik dobot banyak benor melantak tu..tu yang jadi gitu tu..kikikiki...sebab jeles cik mat dier landing..dier pon nak gak..kakakkaka

Feb 28, 2012, 4:20:00 PM

Biarlah dia rehat Nini. Memang ubat tu nak bagi dia rest betul-betul. Kesian pulak...

Dobot tu kes lain kekenyangan...

Feb 28, 2012, 4:35:00 PM

@Aidah
dia bukan aje degil kak..tapi perasan gojess!!

Feb 28, 2012, 4:35:00 PM

@syawalsimpsons
kadang tu..tak tersukat makanan dia..selang sejam dtg nk makan!

Feb 28, 2012, 4:36:00 PM

@Kakzakie
tu la kak..nak dia cpt baik..

Feb 28, 2012, 4:53:00 PM

amboi tido sambil pegang pistol...muahaha

Feb 28, 2012, 5:22:00 PM

Adoih pose Cik Mat tu pun dah gelak dah tapi bila tengok si Dobot tu lagi kuat akak gelak, kahkahkah!

Feb 29, 2012, 9:10:00 AM

comeykan dobot wat muka gitu ...hikhik

Feb 29, 2012, 1:19:00 PM

@Papa Mifz
bwk sampai dlm mimpi tu

Feb 29, 2012, 1:20:00 PM

@Dinas Aldi
dobot kan selalu nak over..

Feb 29, 2012, 1:20:00 PM

@eima
tak bleh puji selalu..kang montot dia kembang!

Mar 1, 2012, 11:33:00 AM

sonok tengok afif tido.. sejukkk je..

Post a Comment