Ahli Kelab Kad !!

Feb 17, 2012

Home » , » Waterfall...

Waterfall...






pagi tadik masa nak bukak pintu pagar...
sebelum nak hantar CikMat pegi sekolah....
mata teman dihidangkan dengan satu pemandangan yang cukup...menarik!!!!


waterfall di pagi hari.....
silap takde pelangi aje..
kalo tak..kompem santeq!!!!!


malam tadik..
sebelum cik asbenn pegi keje...
masih OK lagik semuanya.....
errrmmmm......


jadi pukul 8.05 minit pagi tadik..
teman udah telefon JBA cawangan Taiping...
kata abg yang jawab tepon tuh....
" kami akan hantar pegawai untuk tengok secepat yang mungkin"..



setakat nih...
jam dah pukul 10.05minit pagi....
pegawai pemantau blom sampai lagik...
tapi..
"pegawai" teman dah 3- 4 kali buat round kat luar tuh....




teman tak kesah kalo pegawai tu nak datang lambat ke..
atau nak datang esok pon takpe..
ikut suka korang la.....
yelah,..Taiping nih kan besar...
tapi...
make sure cukup bulan nanti...

 JBA JANGAN CAS DALAM BIL AIR RUMAH TEMAN "HARGA" AIR YANG TELAH DIBAZIRKAN TUH.......


teman memang takde baik hati nak membayarnye.....
sebab awal-awal pagi lagik teman udah buat aduan....


ok...jom pegi masak..






4 comments

Feb 17, 2012, 10:27:00 AM

Jangan sampai cikmat balik sekolah pun masih macam tu lagi... dobot tu relex bukan main...:)

Feb 17, 2012, 11:17:00 AM

haha ! kelass punya waterfall :3

Feb 17, 2012, 10:28:00 PM

patah ke apa? mcm kat area rumah kami dulu, org curi meter air... memang manjut mcm air pancut..

Feb 19, 2012, 6:04:00 PM

Dobot punya muka memang tak buleh blah. Serius kemain. Dia pun hangen bila orang tak respond aduan tuan dia, kot.

Post a Comment