Ahli Kelab Kad !!

Feb 27, 2012

Home » » Gebu..

Gebu..









kaki berbulu gebu yang sentiasa membuat teman geraaammmmmmmm......
asal pandang aje geram...asal geram aje pandang..
hahahaha.......




setakat nih..
teman masih blom berjaya menandingi kegebuannye.....
agak-agaknye kan Kak Aidah..
sape lagik gebu?....
Dobot atau Milo?...




tapi dikala teman gerammm.....
tak kisahla atas sebab apa perasaan geram tuh...
kaki gebu nih memang selalu kene gigit dengan teman.....
kalo nak kasik makcik tu lagik hangin...
gigitlah kuat-kuat sikit..
kompem nyaring suara dia memekik marah.....





 gambar passport versi hangin...
garang tuh.....









12 comments

Feb 27, 2012, 4:01:00 PM

gggrrrr!!!nak tumpang geget tangan dia!haha geram so geram!geram!

Feb 27, 2012, 4:12:00 PM

hahaha..kalu aku pun marah...geram aku nengok dobot ni..mesti teringat arwah kucing aku...lagi gemuk dari dobot..jenet nama dia...sobs

Feb 27, 2012, 4:34:00 PM

MMG HANGIN BENOR GAMBO PASPORT TU...KIKIKIKIKI...NI KALO KAT IMIGRESEN NI X LEPAS NI..KAKAKKAK

Feb 27, 2012, 4:41:00 PM

hhaHAHHAHAHAH COMEL:)

Feb 27, 2012, 4:56:00 PM

Arghhhhh.. gebus gebas kaki dia

Nak gigit jugaklah hihihihi

Feb 27, 2012, 5:32:00 PM

jgn lah gigit kaki.. gigit montot dobot tu.. gerammmm..

Feb 27, 2012, 6:25:00 PM

gebunya tangan dia..hehe..walaupun hangin tapi still comel..

Feb 27, 2012, 7:11:00 PM

MMG GEBU SOKMO...

Feb 28, 2012, 7:57:00 AM

uik ko pun suka geget kucen ke /... besh kan dpt geget ... mmg hilang stress aku bila geget kucen .... kucen aku je la aku geget kucen org tak .... hehehe

Feb 28, 2012, 8:19:00 AM

macam peah saya muke die.. isk is k iskk rindu kat peah

Feb 28, 2012, 11:52:00 AM

pergh..... lebat giler bulu die.. tp ak xtau nape sejak lagi dulu ak xsuka bela kucing... :)

Feb 28, 2012, 4:26:00 PM

Tumpang gerrrraaaammm sekaki boleh tak. Memang gebus dan akan jadi mangsa picit dan geget nih. Milo terlebih gebu kat perut sekarang ni, so kakinya nampak kecik banding ngan perut. Walaupun... Kahkahkah.

Post a Comment