Ahli Kelab Kad !!

Feb 1, 2012

Home » , » Coke..betulke?

Coke..betulke?










subhanallah.....
betulke informasi nih??....
pada yang lebih arif pasal perkara nih..
moga dapat bagi penjelasan lanjut..
sebab.....



teman..
 memang..
 TERAMAT SETIA...
 minum COKE..
 dari dulu sampai sekarang.....


kalo betul la ada ALCOHOL seperti yang ditunjukkan dalam gambar..
KOMPEM kene HENTIKAN ketagihan minum air nih...


6 comments

Feb 1, 2012, 11:34:00 AM

uish, alkohol tu..
tanak minum dahhh.. ;-p

Feb 1, 2012, 12:43:00 PM

Redho je lah kalau dah tak buleh minum. Pihak Jakim kena check ni kan. Akak memang dah lamaaaa tak minum sebab abah akak ada diabetes, mak pulak ada hypertension. Jadi akak kena elak dari mewarisi harta yang tak diundang ni.

Feb 1, 2012, 12:55:00 PM

sama la~... gary pun peminat coke gak~... T^T

Feb 1, 2012, 3:00:00 PM

hoho..no wonder la ketagih eh. erkkk

Feb 2, 2012, 9:40:00 AM

klw dia xde alkohol pun. ko takyah le minum.. hehehehe. tajam tu..

Feb 2, 2012, 12:52:00 PM

aku pom suke ayo coke ni.. tapi ade yg bg tau kate kalo wat cuci jamban pon elok juge.. huhuhu...

Post a Comment