Ahli Kelab Kad !!

Feb 15, 2012

Home » » Btol ke nih??

Btol ke nih??







ingat lagik entry semalam??



iyer..
memang btol..
teman bersungguh dok tunggu nombor pageview tu jadi 1 juta...


tapi..
nak jadi cerita kelakarnye....
sepatutnya teman capture pageview angka 1,000,000..
sebaliknya teman capture pageview angka 100,000...


re-fresh page 2-3,4 kali...
tapi still jugak angka 100,000 yang keluar..
tanpa terhagak-hagak..
cepat-cepat teman email pada Lulu dengan tajuk email....



hahahaha...
perasan dapat pageview 1 juta padahal dapat 100,000 aje...
~ motif sebenar hantar email tu saje nak penuhkan mailbox Lulu...~
takde la mengharap dapat hadiah apa-apa sebab tau nombor pageview tu memang tak betul..


tup-tup..
pagi ni bila bukak blog Lulu....
nampak ada BERITA GUMBIRA....


terima kasih Lulu....
walaupon pada Lulu hadiah tu tak besar mana....
tapi besar dah pada teman...
mana tau kot lepas ni mau glamer pulak blog picisan teman nih....
hahahahahahah.....


~ makcik posing mauttt ~





6 comments

Feb 15, 2012, 11:29:00 AM

asalam ... saya new bie ... dah follow awak ... sudilah kiranyer follow saya plakk ...tq.

Feb 15, 2012, 12:14:00 PM

tahniah la wei...

Feb 15, 2012, 1:15:00 PM

walo tak dapat sejuta, 100 000 pon ok pe.. hehhehhe..

Feb 15, 2012, 3:41:00 PM

:)
banner melekat lah eh sebulan...
weee, memang setia ni :P

Feb 15, 2012, 4:21:00 PM

100,000 pun udah banyak bebenor dah tu dik! Tahniah!

Feb 15, 2012, 4:48:00 PM

wah.. nini lah yg bertuah tu.. bagusnya.. Alhamdulillah.. akak pun mula2 dok ingat. lepas tu terlupa pulak pasal tu.. sudahnya terlepas.. he..he.. tahniah yer.. tentu dobot suka.. eh..eh.. ha..ha..

Post a Comment