Ahli Kelab Kad !!

Feb 6, 2012

Home » » Strategik!

Strategik!









dalam banyak-banyak ruang kat dalam rumah nih...
ini le tempat paling strategik untuk gantung stateskop....
macam la teman boleh pinjam guna stateskop ni masa memasak.....
kompem tak lain dan tak bukan...
memang CikMat punye keje....




pesakit 'tetap' CikMat yang menerima rawatan kejap tadik...
CikMat kata dobot sakit perot.....





3 comments

Feb 6, 2012, 1:46:00 PM

nk mintak tlg cik mat check kan perut ni jugak bole ke... hehehehehehe............

Feb 7, 2012, 10:37:00 AM

Ni kira klinik che mat lah ya. Sape lah punya stetoskop jadi mangsa tu kan. Ke si dobot yang dimangsakan. Hehehe.

Feb 7, 2012, 2:59:00 PM

nak mintak afif cek perot aku juge buleh?? hehhehe...

Post a Comment